ورود / ثبت نام

کانابینوئیدهای تازه کشف شده و درمان درد

کانابینوئیدهایی که کمتر شناخته شده هستند می توانند پتانسیلی برای درمان بیماری های عصبی، درد، التهاب، سرطان و عفونت داشته باشند.

کانابینوئیدهایی که کمتر شناخته شده هستند می توانند پتانسیلی برای درمان بیماری های عصبی، درد، التهاب، سرطان و عفونت داشته باشند. از بین 113 کانابینوئید که رایج ترین آنها  CBD، کمتر از 10% شان مورد پژوهش قرار گرفته اند. به تازگی متوجه شده اند که CBGa در درمان دردهای عصبی، بیماری های عصبی، صرع، سرطان و اختلالات پوستی می تواند موثر باشد.

طی بررسی های مربوط به CBN می توان به خواصی از جمله: ضد التهاب، اثر بخشی در کاهش فشار داخل چشم، محافظت عصبی، اثرات مفید در ADHD و کنترل درد، تحریک اشتها و خواص ضد باکتریایی، اشاره کرد. CBC نیز در عصب شناسی مهم است و مطالعات نشان داده اند که می تواند عملکرد سلول های بنیادی پیش ساز عصبی را بهبود بخشد، یعنی باعث نوروژنز می شود.

کانابینوئیدها همچنین در برابر استرس اکسیداتیو مقابله می کنند که می توانند به بیماری های عصبی مانند دمانس و آلزایمر کمک کنند. ترکیب THC و CBD با یکدیگر می توانند در بهبود افسردگی نقش داشته باشند و اینکه در تسکین درد و آکنه به عنوان یک ضد باکتری عمل کنند.

اثرات محافظت کننده عصبی THCa ممکن است برای بیماری های تخریب کننده عصبی، صرع، بیماری التهابی روده، التهاب، درد و سرطان قابل استفاده باشد. تحقیقات در مورد صرع، تومور مغزی، بیماری پارکینسون، AD، انسفالوپاتی تروماتیک مزمن و بیماری هانتینگتون در حال انجام است. کانابینوئیدهایی از این دست انقلابی در درمان عصبی، پیشگیری و درد ایجاد خواهند کرد.

برای مشاهده منبع کلیک کنید.

 

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری