گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی: وبینار کاربرد بازاریابی عصبی در خرده فروشی و مرچندایزینگ
در این وبینار به توضیح نقش تبلیغات، تاریخچه تبلیغات، مفهوم تبلیغات در حوزه نورومارکتینگ، مکانیزم های عصب-روانشناختی آن از جمله توجه، هشیاری، هیجان و همچنین ریشه های تکاملی دخیل در تصمیم گیری پرداخته شد.
گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی نقشهبرداری مغز ایران
عنوان نشست:
وبینار کاربرد بازاریابی عصبی در خرده فروشی و مرچندایزینگ
سخنران و تهیۀ گزارش:
- مهرداد آقایاری، دبیر کارگروه نورومارکتینگ و دانشجوی MBA، دانشگاه علم و صنعت ایران
- رضا عربی زنجانی، دانشجوی MBA، دانشگاه علم و صنعت ایران
زمان نشست:
دوشنبه 21 تیر ١٤٠٠، ساعت 20 الی 21:30
مختصری دربارۀ موضوع:
در این وبینار که به همت شاخه دانشجویی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغزایران، کارگروه نورومارکتینگ برگزار گردید، به توضیح نقش تبلیغات، تاریخچه تبلیغات، مفهوم تبلیغات در حوزه نورومارکتینگ، مکانیزم های عصب-روانشناختی آن از جمله توجه، هشیاری، هیجان و همچنین ریشه های تکاملی دخیل در تصمیم گیری پرداخته شد.
دبیر کارگروه نورومارکتینگ: مهرداد آقایاری ، دانشجوی ارشد بازاریابی، دانشگاه علم و صنعت ایران
نوشته های مرتبط