گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی: وبینار تبلیغات با رویکرد علوم اعصاب
در این پنل به توضیح نقش تبلیغات، تاریخچه تبلیغات، مفهوم تبلیغات در حوزه نورومارکتینگ، مکانیزم های صب-روانشناختی آن از جمله توجه، هشیاری، هیجان و همچنین ریشه های تکاملی دخیل در تصمیم گیری پرداخته شد.
گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی نقشهبرداری مغز ایران
عنوان وینار:
وبینار تبلیغات با رویکرد علوم اعصاب
سخنران و تهیۀ گزارش:
نگار کریمی، دانشجوی دکترای علوم اعصاب شناختی دانشگاه شهید بهشتی، عضو گروه پژوهشی علوم شناختی جهاد دانشگاهی واحد البرز.
زمان نشست:
سه شنبه 29 تیر ١٤٠٠، ساعت 19 الی 21
مختصری دربارۀ موضوع:
در این پنل که به همت جهاد دانشگاهی واحد البرز و شاخه دانشجویی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ایران، کارگروه نورومارکتینگ برگزار گردید، به وضیح نقش تبلیغات، تاریخچه تبلیغات، مفهوم تبلیغات در حوزه نورومارکتینگ، مکانیزم های عصب-روانشناختی آن از جمله توجه، هشیاری، هیجان و همچنین ریشه های تکاملی دخیل در تصمیم گیری پرداخته شد.
دبیر کارگروه نورومارکتینگ: مهرداد آقایاری ، دانشجوی ارشد بازاریابی، دانشگاه علم و صنعت ایران
نوشته های مرتبط