ورود / ثبت نام

گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی: وبینار تبلیغات با رویکرد علوم اعصاب

در این پنل به توضیح نقش تبلیغات، تاریخچه تبلیغات، مفهوم تبلیغات در حوزه نورومارکتینگ، مکانیزم های صب-روانشناختی آن از جمله توجه، هشیاری، هیجان و همچنین ریشه های تکاملی دخیل در تصمیم گیری پرداخته شد.

گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی نقشه‌برداری مغز ایران

عنوان وینار:

وبینار تبلیغات با رویکرد علوم اعصاب

سخنران و تهیۀ گزارش:

نگار کریمی، دانشجوی دکترای علوم اعصاب شناختی دانشگاه شهید بهشتی، عضو گروه پژوهشی علوم شناختی جهاد دانشگاهی واحد البرز.

زمان نشست:

سه شنبه 29 تیر ١٤٠٠، ساعت 19 الی 21

مختصری دربارۀ موضوع:

در این پنل که به همت جهاد دانشگاهی واحد البرز و شاخه دانشجویی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ایران، کارگروه نورومارکتینگ برگزار گردید، به وضیح نقش تبلیغات، تاریخچه تبلیغات، مفهوم تبلیغات در حوزه نورومارکتینگ، مکانیزم های عصب-روانشناختی آن از جمله توجه، هشیاری، هیجان و همچنین ریشه های تکاملی دخیل در تصمیم گیری پرداخته شد.

دبیر کارگروه نورومارکتینگ: مهرداد آقایاری ، دانشجوی ارشد بازاریابی، دانشگاه علم و صنعت ایران

جهت دریافت فایل گزارش کامل نشست اینجا کلیک کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری