گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی نقشهبرداری مغز ایران - 29 شهریور 1400
در این پنل به توضیح تعاریف و مفاهیم و پیشینه نورومارکتینگ و علت رو به رشد بودن مطالعات و مزایای آن در کسب و کار ها و متد های پژوهشی پرداخته شد. و در ادامه به بررسی و معرفی انواه هیجانات و جایگاه آنها در حوزه نورومارکتینگ برای پژوهشگران شرح داده شد .
عنوان وبینار:
- ژورنال کلاب هیجانات در بازاریابی
سخنران و تهیۀ گزارش:
- مهرداد آقایاری (دانشجوی ارشد مدیریت کسب و کار دانشگاه علم و صنعت و دبیرکارگروه نورومارکتینگ)
زمان نشست:
- دوشنبه 29 شهریور ١٤٠٠، ساعت 19 الی 21
مختصری دربارۀ موضوع:
در این پنل که به همت شاخه دانشجویی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ایران، کارگروه نورومارکتینگ برگزار گردید، در بخش اول به توضیح تعاریف و مفاهیم و پیشینه نورومارکتینگ و علت رو به رشد بودن مطالعات و مزایای آن در کسب و کار ها و متد های پژوهشی پرداخته شد. و در ادامه به بررسی و معرفی انواه هیجانات و جایگاه آنها در حوزه نورومارکتینگ برای پژوهشگران شرح داده شد .
برای گزارش کامل رویداد فایل pdf را دانلود کنید.
دبیر کارگروه نورومارکتینگ: مهرداد آقایاری، دانشجوی ارشد بازاریابی، دانشگاه علم و صنعت ایران
نوشته های مرتبط