گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی: ژورنال کلاب کاربرد سیگنال های EEG در بازاریابی عصبی
در این پنل که به همت شاخه دانشجویی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ایران، کارگروه نورومارکتینگ برگزار گردید، در بخش اول به توضیح تعاریف و مفاهیم و پیشینه نورومارکتینگ و علت رو به رشد بودن مطالعات و مزایای آن در کسب و کار ها و متد های پژوهشی پرداخته شد.
گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی نقشهبرداری مغز ایران
عنوان وبینار:
- ژورنال کلاب کاربرد سیگنال های EEG در بازاریابی عصبی
سخنران و تهیۀ گزارش:
- سلمه السادات حسینی ، دانشجوی ارشد مهندسي فناوري اطلاعات- تجارت الكترونيكي دانشگاه علوم تحقیقات.
زمان نشست:
- چهار شنبه 17 شهریور ١٤٠٠، ساعت 19 الي 21
مختصری دربارۀ موضوع:
در این پنل که به همت شاخه دانشجویی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ایران، کارگروه نورومارکتینگ برگزار گردید، در بخش اول به توضیح تعاریف و مفاهیم و پیشینه نورومارکتینگ و علت رو به رشد بودن مطالعات و مزایای آن در کسب و کار ها و متد های پژوهشی پرداخته شد. و در ادامه به بررسی و معرفی سیگنال های الکتروانسفالوگرافی(EEG) ، نحوه عملکرد و مزایای آن برای حوزه نورومارکتینگ برای پژوهشگران شرح داده شد .
در بخش دوم به بررسی تعدادی مقالات جدید و به روز در حوزه نورومارکتینگ و بررسی مدل پیشنهادی و نحوه تجزیه و تحلیل خروجی مقالات برای محققین پرداختیم.
و در نهایت در بخش سوم جدید ترین موضوعات ریسرچ، محرک های عصبی، نحوه دیزاین تسک، الگوریتم ها و مسائل اخلاقی شرح داده شد و در آخر پیشنهاداتی برای کار های آتی پژوهشگران شرح گردید.
دبیر کارگروه نورومارکتینگ: مهرداد آقایاری ، دانشجوی ارشد بازاریابی، دانشگاه علم و صنعت ایران
نوشته های مرتبط