ورود / ثبت نام

ارزش آفرینی کلینیکی پژوهش‌ها

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش از 16 لغایت 25 آذر ماه برای رونق پژوهش‌های کلینیکی، تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

تخفیف‌های بسیار ویژه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز شامل آن دسته از افرادی خواهد شد که با استفاده از خدمات، امکانات و تجهیزات پیشرفته این مرکز در انجام پژوهش‌های مرتبط با نقشه برداری مغز، در پایه‌گذاری روشی نوین یا بهبود فرایندهای کلینیکی نقش داشتند.

این دسته از پژوهشگران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز مانند افزودن ۱۰۰ امتياز باشگاه پژوهشگران، تخفیف خدمات آزمایشگاهی که منتج به فرآیندهای کلینیکی شوند، بهره مند شوند.
همچنین آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در نظر دارد پس از دریافت طرح‌های کلینیکی برای آگاهی عموم پژوهشگران، آنها را از طریق تهیه پست‌های اینستاگرامی و لینکداین، تهیه کلیپ، مصاحبه‌های خبری با رسانه‌های مکتوب، انتشار گزارشات در کتاب سال عملکرد آزمایشگاه به اشتراک گذاشته و ترویج دهد.

در صورت اعلام آمادگی می‌توان بستری برای برگزاری کارگاه یا جلسه مشاوره برای محقق ترتیب داده شود، لذا علاقه مندان می‌توانند در این فرصت از طریق شماره واتساپ یا آدرس ایمیل درج شده به ما اطلاع رسانی و طرح‌های خود را ارسال کنند.
شماره تماس: 09014019140
ایمیل : PR@nbml.ir

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری