ورود / ثبت نام

دکتر «عباس حق پرست» نماینده جدید ایران در کمیته مرکزی منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان تحقیقات جهانی مغز (ایبرو)

سازمان تحقیقات جهانی مغز (ایبرو) در انتخابات اخیر خود، دکتر عباس حق پرست، استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر انجمن علوم اعصاب ایران را به عنوان نماینده جدید ایران و یکی از اعضای کمیته مرکزی منطقه آسیا و اقیانوسیه این سازمان برای مدت سه سال انتخاب و معرفی کرد.

سازمان «ایبرو» در این انتخابات، پس از گذشت بیش از دوازده سال، نماینده‌ای از ایران را جهت عضویت در کمیته مرکزی این سازمان در منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزیده است.

ایران از سال 1998 با سازمان تحقیقات جهانی مغز (ایبرو) همکاری دارد و انجمن علوم اعصاب کشورمان یکی از اعضای دائمی این سازمان جهانی غیر انتفاعی است.

کمیته های مرکزی سازمان تحقیقات جهانی مغز با ترکیبی از هشت نماینده از کشورهای مختلف از مناطق مختلف جهان در قالب یک تشکل اصلی در امر سیاستگذاری، مدیریت و هماهنگی با سازمان مرکزی در حوزه علوم اعصاب همکاری و فعالیت دارند.

سازمان تحقیقات جهانی مغز به عنوان بالاترین جایگاه در حوزه تحقیقات جهانی مغز در امر توسعه، ترویج و فرهنگ سازی و نیز فعالیت‌های پژوهشی در حوزه‌های علوم اعصاب در مناطق آسیا و اقیانوسیه، آفریقا، اروپا و آمریکای شمالی و جنوبی فعالیت دارد و مقر اصلی آن در آمریکا است.

برای مشاهد‌ه‌ی خبر کامل اینجا کلیک کنید. 

 

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری