نورومارکتینگ: شروع بازاریابی از اعماق ذهن مشتری
اطلاعات دوره
زمان | 27 آذر و 4 دی ماه |
مکان | مجازی |
ظرفیت باقی مانده | 0 |
دبیر اجرایی | دکتر حسين قدیری |
مدیر برنامه ریزی و تدوین محتوای آموزشی | شیما گلبرگ |
مسئول اجرا | هادی فرحمند |
آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می کند:
کارگاه نورومارکتینگ:
شروع بازاریابی از اعماق ذهن مشتری
مدرس :
دکترعلی بنیادی نایینی؛ عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران
-
سرفصل ها:
- پیوند نوروساینس و مارکتینگ و تولد نورومارکتینگ
- مزایای نورومارکتینگ و تمایز با مارکتینگ متداول
- بررسی نوروآناتومی برای بکارگیری نورومارکتینگ
- تبیین پارامترهای زیبایی، آگاهی، هوشیاری، حافظه، احساس
- کاربرد در طراحی: نوروپکیجینگ و UI/UX
- روش شناسی و ابزارهای مورد استفاده در نورومارکتینگ
- مطالعۀ موردی برندهای بین المللی در استفاده از نورومارکتینگ
- جنبههای اخلاقی در آزمایشات نورومارکتینگ
- بررسی عملی طراحی و اجرای پروژۀ نورومارکتینگ
زمان :
جلسه اول: پنج شنبه 27 آذر 99، ساعت 9 الی 13
جلسه دوم: پنج شنبه 4 دی، ساعت 9 الی 13
هزینه : 190 هزار تومان
(هزینه برای اعضای باشگاه پژوهشگران آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز: 130 هزار تومان)
لینک حضور در کارگاه از طریق ایمیل و پیامک ارسال خواهد شد.
کاربران محترم ،
مطابق قوانین کپی رایت؛ هرگونه ضبط ، تکثیر و نشر تمام یا بخشی از مطالب و فیلمهای رویدادهای آموزشی که از سوی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می گردد، مشروط به دریافت رضایت کتبی از آزمایشگاه و مدرسان میباشد و در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد. ©️
لازم به ذکر است احتمال دریافت ایمیلهای آزمایشگاه در اسپم ( spam) وجود دارد.
در صورت بروز هر نوع اشکال در پروسه ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به دوره آموزشی، لطفا در ساعات اداری با داخلی 136 و 137 تماس حاصل فرمایید .
دیدگاه ها
برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.