ورود / ثبت نام
برگزار شده

فراخوان مسابقه مقاله نویسی خودنویس

دریافت گواهی

آنچه در این دوره گذشت

4 نفر
حضور در دوره
0 گواهی
صادر شده
0 دیدگاه
درباره این دوره

اطلاعات دوره

ثبت نام در دوره

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز درنظر دارد مسابقاتی را با عنوان مسابقه مقاله نویسی خودنویس، به طور موضوعی و با هدف تولید محتوای تخصصی و اصیل (Original) فارسی برگزار نماید. منظور از مقاله اصیل، نوشته ای است که از جایی رونوشت نشده باشد و توسط شخص نویسنده تولید شده باشد. البته نویسنده می تواند برای مطالب خود، مرجع معرفی نماید. 
این مسابقه در دو گروه نگارش آزاد و نگارش تخصصی برگزار می شود. منظور از نگارش آزاد، نگارش مقالاتی ست که مخاطب عام را مورد هدف قرار داده و نتیجه نگارش آنها حاوی مطالبی ست که می تواند در روزنامه های کثیرالانتشار نیز به چاپ برسد و یا در خبرنامه ی آزمایشگاه و روی وبسایت به اشتراک گذاشته شود. با اینحال، گروه نگارش تخصصی باید مقاله ای بنویسند که مخاطب آن متخصصین و محققین آن موضوع می باشد. برای نگارش باید به نکات نوشتاری تعیین شده توجه فرمایید. مقالات توسط داوران متخصص هر موضوع از لحاظ اصیل بودن و صحیح بودن و استاندارد بودن داوری شده و نتایج آن روی وب سایت آزمایشگاه قرار خواهد گرفت. 
برای شرکت در این مسابقه نویسنده بایست در سایت و در قسمتی که برای این منظور در نظر گرفته شده است ثبت نام نموده و مقاله خود را در قالب word در آنجا بارگذاری نماید. در هر دوره، به یک نویسنده برتر در هر گروه، جایزه و لوح تقدیر اهدا می گردد. علاوه بر آن سه مقاله برتر، در صورت احراز حداقل امتیاز، در خبرنامه آزمایشگاه و با نام و عکس نویسنده به چاپ خواهد رسید. 
 

دانلود فایل راهنمای شرکت در مسابقه

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری