ورود / ثبت نام

گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی نقشه‌برداری مغز ایران - 29 شهریور 1400

در این پنل به توضیح تعاریف و مفاهیم و پیشینه نورومارکتینگ و علت رو به رشد بودن مطالعات و مزایای آن در کسب و کار ها و متد های پژوهشی پرداخته شد. و در ادامه به بررسی و معرفی انواه هیجانات و جایگاه آنها در حوزه نورومارکتینگ برای پژوهشگران شرح داده شد .

عنوان وبینار:

  • ژورنال کلاب هیجانات در بازاریابی

سخنران و تهیۀ گزارش:

  • مهرداد آقایاری (دانشجوی ارشد مدیریت کسب و کار دانشگاه علم و صنعت و دبیرکارگروه نورومارکتینگ)

زمان نشست:

  • دوشنبه 29 شهریور ١٤٠٠، ساعت 19 الی 21

مختصری دربارۀ موضوع:

در این پنل که به همت شاخه دانشجویی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ایران، کارگروه نورومارکتینگ برگزار گردید، در بخش اول به توضیح تعاریف و مفاهیم و پیشینه نورومارکتینگ و علت رو به رشد بودن مطالعات و مزایای آن در کسب و کار ها و متد های پژوهشی پرداخته شد. و در ادامه به بررسی و معرفی انواه هیجانات و جایگاه آنها در حوزه نورومارکتینگ برای پژوهشگران شرح داده شد .

برای گزارش کامل رویداد فایل pdf را دانلود کنید.

دبیر کارگروه نورومارکتینگ: مهرداد آقایاری، دانشجوی ارشد بازاریابی، دانشگاه علم و صنعت ایران

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری