ورود / ثبت نام

برگزاری چهارمین نشست ماهیانه‌ی شاخه‌ی دانشجویی نقشه برداری مغز ایران، دی ۱۳۹۷

چهارمین نشست ماهیانه‌ی شاخه‌ی دانشجویی نقشه برداری مغز ایران در تاریخ ۸ دی ۱۳۹۷ در محل آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، با حضور آقای دکتر میرشهرام صفری سخنران مدعو این نشست و جمعی از دانشجویان علاقه مند به حیطه‌ی نقشه برداری مغز برگزار شد.

چهارمین نشست ماهیانه‌ی شاخه‌ی دانشجویی نقشه برداری مغز ایران در تاریخ ۸ دی ۱۳۹۷ در محل آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، با حضور آقای دکتر میرشهرام صفری سخنران مدعو این نشست و جمعی از دانشجویان علاقه مند به حیطه‌ی نقشه برداری مغز برگزار شد. در ابتدای جلسه، پس از معرفی شرکت کنندگان، آقای محسن دادجو، مسئول شاخه دانشجویی نقشه برداری مغز به شرح فعالیت‌های انجام شده از زمان تأسیس این شاخه پرداختند و به سوالات شرکت کنندگان در این باره پاسخ دادند. در ادامه آقای عباس یاری دبیر کارگروه نوروسایکولوژی، آقای علیرضا نوری دبیر کارگروه نوروفیزیولوژی و خانم مبینا ترابی مسئول بخش خبرنامه، به ارائه برنامه‌های هرکارگروه پرداختند. در پایان آقای دکتر میرشهرام صفری به بیان توضیحاتی در مورد روش‌های سلولی نقشه برداری مغز و شیوه‌های نوین آن در حیطه‌ی علوم اعصاب پرداختند.

این نشست با پخش فیلم معرفی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و پاسخ به سوالات شرکت کنندگان پایان یافت.

پنجمین نشست ماهیانه شاخه دانشجویی نقشه برداری مغز، اوایل بهمن ماه برگزار خواهد شد. با ثبت نام در شاخه‌ی دانشجویی می‌توانید در این نشست‌ها شرکت کنید.

photo1364
photo1365

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری