ورود / ثبت نام

برگزاری هفتمین مدرسه تابستانه‌ی‌ دانش آموزی مغز و شناخت (ویژه‌ی دانش آموزان متوسطه‌ی پسر)، شهریور ۹۷

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران و با حمایت ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی، هفتمین مدرسه تابستانه‌ی دانش‌آموزی مغز و شناخت (ویژه‌ی دانش‌آموزان پسر) را در تاریخ ۱۷ تا ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ برگزار کرد.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران و با حمایت ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی، هفتمین مدرسه تابستانه‌ی دانش‌آموزی مغز و شناخت (ویژه‌ی دانش‌آموزان پسر) را در تاریخ ۱۷ تا ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ برگزار کرد.

کلینیک مغز و شناخت و دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این رویداد مشارکت داشتند.

این مدرسه روز شنبه ۱۷ شهریور با مراسم افتتاحیه در محل آزمایشگاه و با حضور جناب آقای دکتر آی، جناب آقای دکتر ابهریان و جناب آقای دکتر بندلی آغاز شد. پس از افتتاحیه و مراسم آشنایی و معرفی، کلاس فیزیولوژی دستگاه عصبی به تدریس سرکار خانم دکتر مهرابی، کلاس تیم‌سازی با رویکرد علوم اعصاب و مغز اجتماعی به تدریس جناب آقای دکتر پناهی و جناب آقای توکلی و کلاس شگفتی‌های مغز به تدریس جناب آقای دکتر سور برگزار شد.

روز بعد ۱۸ شهریور کلاس‌ها به شرح زیر در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد:

آشنایی با پژوهش در علوم اعصاب، مدرس: سرکار خانم دکتر تالهی

کلاس بافت شناسی، آناتومی و تشریح مغز، مدرس: جناب آقای دکتر گلچینی

روز سوم و چهارم، کلاس مبانی نقشه برداری مغز توسط جناب آقاي دکتر بتولی، کلاس کار گروهی با حضور مشاورین محترم، کلاس حس و ادراک توسط سرکار خانم دکتر مختاری و کلاس جنبه‌های شناختی بیماری‌های نورولوژی توسط سرکار خانم دکتر عشایری در محل آزمایشگاه برگزار شد. بازدید از آزمایشگاه نقشه برداری مغز توسط شرکت کنندگان نیز در روز سوم انجام شد.

روز پنجم در کلینیک مغز و شناخت کلاس‌های علوم اعصاب محاسباتی توسط جناب آقای دکتر خاکسار و جناب آقای دکتر بندلی، حافظه و یادگیری توسط جناب آقای دکتر بندلی، راهکارهای ارتقای توانمندی‌های شناختی توسط سرکار خانم دکتر رضاپور تشکیل شد.

روز ششم، ۲۲ شهریور در کلینیک مغز و شناخت داوری و بحث بر طرح‌های ارائه شده در بخش کار گروهی انجام شد و مدرسه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی گروه برتر پایان یافت.

لازم به ذکر است که به منظور سنجش میزان اثربخشی مدرسه و کیفیت آن، در انتها از دانش‌آموزان با آزمون‌های عملی ارزشیابی به عمل آمد.

photo1063
photo1064
photo1065
photo1066
photo1067
photo1068
photo1069
photo1070
photo1071
photo1072
photo1073
photo1074
photo1075
photo1076
photo1077

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری