ورود / ثبت نام

اعلام عناوین مقالات پذیرفته شده‌ي همایش هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی در قسمت شفاهی و پوستر

همان‌طور که اطلاع رسانی شده است، نخستین همایش هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی به عنوان یکی از مهمترین فعالیت‌های علمی شبکه‌ی تازه تاسیس "هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی"AIMIN در تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان ۱۳۹۸، با بخش‌های متنوع، در تهران برگزار خواهد شد.

همان‌طور که اطلاع رسانی شده است، نخستین همایش هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی به عنوان یکی از مهمترین فعالیت‌های علمی شبکه‌ی تازه تاسیس "هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی"AIMIN در تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان ۱۳۹۸، با بخش‌های متنوع، در تهران برگزار خواهد شد. این همایش از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است که یکی از آن‌ها پذیرش مقالات علمی پژوهشی است که شرکت‌کنندگان تا پایان شهریور فرصت داشتند چکیده مقالات خود را ارسال کنند. اکنون پس از داوری مقالات تعدادی از آن‌ها به عنوان مقالات پذیرفته شده چه برای ارائه‌ی شفاهی و چه پوستر اعلام شده‌اند. عناوین مقالات در فایل‌هایی که انتهای متن قرار داده شده، در دسترس است. برای مشاهده فایل‌ها را دانلود کنید.

مقالات پذیرفته شده در بخش شفاهی، در جلسات بعد از ظهر روز ۱۳ آبان ارائه می‌شوند و مورد داوری قرار خواهند گرفت. به مقاله‌های برتر این همایش به ترتیب ۵، ۳ و ۲ میلیون تومان جایزه‌ی نقدی در مراسم اختتامیه اعطا خواهد شد.

چکیده مقالات پذیرفته شده در ژورنال Iranian Journal of Radiology منتشر خواهند شد و یک آدرس DOI به هر چکیده اختصاص خواهد یافت. این ژورنال یک نشریه ایندکس شده در ISI است.

افرادی که مقاله‌ی پذیرفته شده داشته باشند از پرداخت هزینه‌های مربوط به انتشار چکیده و ویرایش انگلیسی در نشریه‌ی ایندکس شده معاف خواهند بود.

بر اساس هماهنگی با ژورنال، افرادی که تا زمان برگزاری همایش، مقاله‌ی کامل خود را برای دبیرخانه ارسال کنند، می‌توانند مقاله‌ی خود را پس از داوری ویژه در شماره‌ی اختصاصی هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی منتشر نمایند.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری