ورود / ثبت نام

امکان ثبت دیتای EEG خواب همزمان با EMG و EOG در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در بخش ثبت سیگنال EEG، با راه‌اندازی ثبت دیتای EEG خواب همزمان با EMG و EOG از تجهیزات جدید خود بهره‌برداری کرد. نصب و بهرهبرداری تجهیزات جدید، خدمات جدید ثبت دیتای EEG خواب همزمان با EMG و EOG را معرفی مینماید.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در بخش ثبت سیگنال EEG، با راه‌اندازی ثبت دیتای EEG خواب همزمان با EMG و EOG از تجهیزات جدید خود بهره‌برداری کرد. نصب و بهره­برداری تجهیزات جدید، خدمات جدید ثبت دیتای EEG خواب همزمان با EMG و EOG را معرفی می­نماید.

سیستم جدید آزمایشگاه با ستاپ کامل، سنسور و الکترودهای مخصوص و متعدد، امکان ثبت همزمان EEG چندکاناله، Chain EMG وEOG  چند کاناله را فراهم می‌سازد. همچنین قابلیت ثبت همزمان فعالیت‌های بیولوژیکی از قبیل ضربان قلب، تنفس، دما و همچنین فعالیت‌های عضلانی در این خدمت وجود دارد.

از سایر قابلیت‌های این آزمون می‌توان به امکان ثبت با مدت زمان طولانی و امکان ثبت در هر ساعت از شبانه روز

توسط کارشناسان حرفه‌ای اشاره کرد.

خواب در طول شب در چرخه‌های REM و NREM پیشروی می‌کند. در انسان‌ها این چرخه‌ها به طور تقریبی 90 تا 120 دقیقه طول می‌کشند و هر فاز ممکن است عملکرد فیزیولوژیکی مجزایی داشته باشد. EEG  در فاز REM با ولتاژ کم و مخلوط فرکانسی توصیف می‌شود که به ظاهر مشابه EEG بیداری است. فاز NREM از چهار مرحله تشکیل شده است؛ مراحل 1 و2 به عنوان خواب سبک و مراحل 3 و 4 به عنوان خواب عمیق در نظر گرفته می‌شوند. این مراحل فقط توسط سیگنال EEG از یکدیگر متمایز می‌شوند.

EEG رایج‌ترین روش مورد استفاده برای تشخیص مراحل REM/NREM است که مانیتورینگ پارامترهای فیزیولوژیکی مانند ECG، EMG، EOG، نرخ تنفس یا ضربان قلب نیز به تحقق این امر کمک می‌نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این خدمت می‌توانید با شماره‌ی ۸۶۰۹۳۱۰۹-۰۲۱ داخلی 130 تماس بگیرید.

photo1856

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری