ورود / ثبت نام

تودیع و تکریم دکتر حسین قدیری معاون اداری و مالی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

مراسم تودیع و تکریم دکتر حسین قدیری معاون اداری و مالی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز روز دوشنبه 22 آبان ماه 1402با حضور معاونین و مشاورین آزمایشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، مراسم تودیع و تکریم دکتر حسین قدیری معاون اداری و مالی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز روز دوشنبه 22 آبان ماه 1402با حضور معاونین و مشاورین آزمایشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر محمدرضا آی رئیس آزمایشگاه با ابراز ناراحتی از اتمام حکم ایشان بیان کرد: آنچه امروز در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز می بینیم ثمره 8 سال تلاش بی وقفه و صادقانه شماست. رهبری شما در امور مدیریتی و اجرایی باعث ایجاد انگیزه، بهروه وری، ارتقا مهارت پرسنل در تمامی ابعاد بوده است. می‌توان به جرات اقرار کرد توانایی های خارق العاده و خلاقیت  شما برای انجام پروژه ای به بهترین نحو و در عرصه ظهور گذاشتن آن مثال زدنی است.

دلسوزی و اعتماد شما به نیروی جوان باعث پرورش مدیرانی توانمند و با اعتماد به نفس شد و در نهایت آزمایشگاه را به یک سازمان چابک، پرجنب و جوش و فعال مبدل کرد .

وی همچنین از تلاش‌های دکتر قدیری در راستای خدمت رسانی به محققان و ارتقا سطح علمی کشور در زمینه نقشه برداری مغز قدردانی و افزود: اکنون که تصمیم گرفته اید بر روی تحقیقات و ارتقا سطح علمی خویش متمرکز شوید، ما نیز علی رغم میل باطنی و به احترام تمامی زحمات شما همراه این تصمیم شده و آرزو داریم در مسیر زندگی همواره پله های پیشرفت را طی کرده و در مسیر پیشرو موفق باشید.


در پایان علاوه بر تشکر از زحمات بی دریغ و تعهد بی مثال شما، امیدواریم در کنار تمامی پیشرفت ها و فعالیت‌های خود، در راستای ارتقا و گسترش آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز نیز دانش و تجربه خود را از این آزمایشگاه دریغ نکرده و به عنوان عضوی از این خانواده همراهی و همکاری خود را ادامه دهید.

در ادامه دکتر قدیری گفت: تمامی این نتایج که تا به امروز حاصل شده است نتیجه تلاش یک کار تیمی است و زحمات و همکاری تمامی اعضای این تیم دلیل اصلی موفقیت پروژه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز است.

همچنین دکتر غلامعلی حسین زاده معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان و آرزوی موفقیت، همکاری با او را باعث افتخار دانست.

دکتر حسین قدیری در 8 سال معاونت خود در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز تجربه پایه گذاری مدل نوینی از توسعه در حوزه پژوهش را داشته و در نتیجه تلاش ها این آزمایشگاه تبدیل به محلی برای تبادل نظر اساتید و متخصصین علوم مهندسی و انسانی با علوم پزشکی و پایه پزشکی شده است و خروجی آن در شاخه های متعددی از علوم و ارتقای سلامت جامعه قابل لمس و اندازه گیری است.

photo1992
photo1993
photo1994
photo1995
photo1997
photo1998
photo1999
photo2000
photo2001
photo2002
photo2003
photo2004
photo2005
photo2006
photo2007
photo2008
photo2010
photo2011
photo2012
photo2013
photo2014
photo2015
photo2016
photo2019

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری