ورود / ثبت نام

سمینارهای آموزشی برخط (وبینار) آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در نظر دارد با توجه به اهداف آموزشی خود مجموعه‌ای از سمینار های آموزشی برخط (وبینار) برگزار نماید. شما می توانید از منزل یا محل کار و از طریق کامپیوتر شخصی در هر کجای ایران که هستید در این وبینارها شرکت نمایید.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در نظر دارد با توجه به اهداف آموزشی خود مجموعه‌ای از سمینار های آموزشی برخط (وبینار) برگزار نماید. شما می توانید از منزل یا محل کار و از طریق کامپیوتر شخصی در هر کجای ایران که هستید در این وبینارها شرکت نمایید. آزمایشگاه تلاش خواهد کرد از اساتید برجسته داخلی و بین المللی برای ارائه تازه‌های حوزه نقشه‌برداری مغز در این وبینارها دعوت به عمل آورد.

اولین وبینار مجموعه در روز شنبه 11 دی ماه توسط دکتر حامد اختیاری با عنوان "کاربردهای بالینی تصویربرداری مغزی در مطالعات بر روی جمعیت های بزرگ‌" برگزار شد. در این وبینار پروژه بزرگ تصویربرداری مغزی در کوهورت بانک اطلاعات زیستی انگلستان یا UK Bio Bank بررسی گردید، که در جلسات آتی به تفصیل به آن پرداخته می‌شود. این پروژه یکصد هزار نفر را تصویر برداری مغزی خواهد نمود. نتایج اولیه این پروژه با 5000 نفر داده در مجله نیچرنوروساینس چند ماه پیش به چاپ رسیده است. دکتر اختیاری با مرور این مقاله جدید، به فرصت های استفاده از این باتک اطلاعاتی توسط دانشجویان و اساتید ایرانی خواهد پرداخت. علاقه مندان به شرکت در این جلسات می توانند برای جلسات آینده به آدرس sadeghbeigi@nbml.ir ایمیل بزنید.

لینک شرکت در جلسه و نحوه نصب نرم افزار مربوطه از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.


فیلم اولین جلسه وبینار از لینک زیر قابل دریافت است:
دانلود فیلم اولین جلسه وبینار

اسلایدهای جلسه اول
 

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری