ورود / ثبت نام

هفتمین کنگره نقشه‌برداری مغز ایران برگزار می‌شود

بزرگ‌ترین رویداد نقشه‌برداری مغز کشور به‌صورت مجازی و حضوری در 22 و 23 تیرماه 1402 برگزار می‌شود.

هفتمین کنگره نقشه‌برداری مغز ایران ICBM2023   به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد نقشه‌برداری مغز کشور باهدف ارائه به‌روزترین اطلاعات، تبادل افکار متخصصین، توسعه، ترویج و معرفی تکنولوژی‌های برتر و مرتبط روز جهان با این حوزه،  22 و 23 تیرماه 1402 توسط آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز برگزار خواهد شد.

در این رویداد بیش از 10 سخنران داخلی و خارجی از کشورهای مختلف آخرین و به‌روزترین دستاوردهای خود را ارائه خواهند داد و علاقه‌مندان می‌توانند در هر کجای کشور به‌صورت مجازی از این مباحث استفاده کنند.

از برنامه‌های جانبی بزرگ‌ترین رویداد نقشه‌برداری مغز کشور می‌توان به چهار پنل که هر کدام با یک موضوع از این علم است و طی این دو روز برگزار می‌شود، اشاره کرد.

محققین و پژوهشگران محترم می‌توانند مقالات خود را تا جمعه ۲ تیرماه به دبیرخانه هفتمین کنگره نقشه‌برداری مغز ارسال کنند و نتایج داوری روز 12 تیرماه 1402 اعلام خواهد شد.

این کنگره دارای امتیاز بازآموزی ۴.۷۵ و ۶۰۵ برای گروه‌های مرتبط است و شرط دریافت آن، حضور فیزیکی در تمامی ساعات کنگره خواهد بود.

تمامی متخصصین پزشکی و غیرپزشکی، اساتید دانشگاه، پژوهشگران ارجمند و دانشجویان با شرکت در هفتمین کنگره نقشه‌برداری مغز ایران ICBM2023 می‌توانند از جدیدترین مطالب علمی در این حوزه بهره‌مند شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز به آدرس https://nbml.ir/ مراجعه نمایید.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری