ورود / ثبت نام

بازدید معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

دکتر یونس پناهی "معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" و هیئت همراه از قسمت‌های مختلف آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، دکتر یونس پناهی "معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"  و هیئت همراه روز یکشنبه 8 بهمن 1402 از قسمت‌های مختلف این آزمایشگاه بازدید کردند و از نزدیک با تجهیزات و امکانات آن آشنا شدند و در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفتند.

در ابتدای این بازدید دکتر محمدعلی عقابیان رئیس آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز توضیحاتی در مورد نحوه کار علمی آزمایشگاه ارائه داد و افزود: با توجه به اینکه آزمایشگاه از دستگاه های مجهزی در حوزه مغز بهره مند است، تمام پروژه هایی که نیاز به ابزار هایی مربوط به مغز دارند می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

رئیس آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز بیان داشت: ما به دنبال آن هستیم تا با مراکز و سازمان‌هایی که با مغز و رفتار انسان در ارتباط هستند همکاری داشته باشیم و آنها بتوانند از این آزمایشگاه در جهت پیشبرد اهداف علمی در سطح ملی بهره‌مند شوند.

دکتر عقابیان در ادامه با اشاره به اینکه این آزمایشگاه تحقیقاتی است افزود: در این مرکز نیازهای زیرساختی پروژه ها انجام می‌شود.

وی گفت: این مرکز قادر است تا پروژه های کاربردی را به فناوری تبدیل و به واسطه آن خدمتی را به جامعه ارائه دهد.

دکتر عقابیان با بیان اینکه فعالیت آزمایشگاه در سطح ملی نیاز جامعه است افزود: "آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز"با توجه به اینکه در سطح ملی مطرح است، می‌تواند نیازهای ملی را از طریق دانش به فناوری تبدیل  و در ادامه آن را به محصول تبدیل کند.

رئیس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز افزود: ما می‌خواهیم آزمایشگاه را از طریق زیر ساخت به سمتی ببریم که با دانشمندان و متخصصین در ارتباط باشد و خدمات به این افراد ارائه داده شود و پروژه ها به صورت کاربردی در راستای نیازهای سازمان ها و کشور انجام پذیرد.

در پایان دکتر یونس پناهی اذعان داشت که از خدمات و تجهیزات این آزمایشگاه ملی میتوان در پیشبرد اهداف کلان کشور بهره جست و در ادامه از بخش های مختلف آزمایشگاه بازدید کردند.

photo2064
photo2065
photo2066
photo2067
photo2068
photo2069
photo2070
photo2071
photo2072

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری