ورود / ثبت نام

بازدید رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان و هیئت همراه از آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز روز یکشنبه 17 دی ماه 1402 میزبان رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان و هیئت همراه بود.

به گزارش روابط‌عمومی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز؛ روز یکشنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان و دکتر محمود محمدی رئیس بخش اعصاب بیمارستان مرکز طبی کودکان و هیئت همراه از قسمت‌های مختلف این آزمایشگاه بازدید کردند و از نزدیک با تجهیزات و امکانات آن آشنا شدند و در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفتند.

در ابتدای این بازدید دکتر محمدعلی عقابیان رئیس آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز توضیحاتی در مورد تأسیس و نحوه کار آزمایشگاه ارائه داد و افزود: ما در تلاش هستیم تا تجهیزات بخش‌های مختلف آزمایشگاه را تکمیل کرده و از امکانات جدید نیز استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در کشورهای دیگر سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی که مربوط به حوزه مغز و مطالعات آن می‌شود بسیار متفاوت با کشورمان است گفت: ما به دنبال فرهنگ‌سازی حوزه مغز در جامعه هستیم و از هیچ اقدامی در این مسیر فروگذار نمی‌کنیم.

دکتر محمدعلی عقابیان در ادامه افزود: ما صبورانه این مسیر را تا رسیدن به اهداف پیگیری خواهیم کرد و نقش ما در این مسیر تبیین و شناساندن این حوزه در بین مسئولین و مردم است.

رئیس آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز بیان داشت: ما به دنبال آن هستیم تا با مراکز و سازمان‌هایی که با مغز و رفتار انسان در ارتباط هستند همکاری داشته باشیم و آنها بتوانند از این آزمایشگاه در جهت پیشبرد اهداف علمی در سطح ملی بهره‌مند شوند.

در ادامه دکتر محمود محمدی رئیس بخش اعصاب مرکز طبی کودکان گفت: ایجاد زبان مشترک بین کلینیک شناخت و علوم پایه کار بسیار بزرگی خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین همایش فناوری‌های نوین آموزشی بیان داشت: در این همایش دانشجویان و استارت‌آپ‌های دانشجویی بسیار قوی ظاهر شدند و اینجا می‌تواند مکان مناسبی برای پرورش افراد ویژه باشد.

دکتر محمود محمدی با اشاره به اینکه باید انگیزه دانشجویان مخصوصاً در رشته‌های پزشکی و علوم پایه را بیشتر کرد افزود: از نظر من یکی از مکان‌هایی که می‌توان انگیزه دانشجویان را افزایش داد آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز است، تا دانشجویان بدانند در کشور خودشان هم می‌توانند فعالیت‌های زیادی انجام دهند.

در پایان دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان حضور دکتر محمدعلی عقابیان در آزمایشگاه را نقطه عطفی بر فعالیت‌های این مرکز دانست و گفت: اهداف و همراهی‌های مدنظر شما خیلی زودتر از آن چیزی که انتظار دارید عملی خواهد شد.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌ای بین آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و بیمارستان مرکز طبی کودکان جهت همکاری‌های مشترک امضا شد.

 

photo2039
photo2040
photo2042
photo2043
photo2044
photo2045
photo2046
photo2047
photo2048
photo2050
photo2051
photo2052
photo2053
photo2054
photo2055
photo2056
photo2057

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری