ورود / ثبت نام

گزارش برگزاری اولین مسابقه‌ی ملی واسط مغز و رایانه، آذر ۱۳۹۶

آزمایشگاه ملی نقشه‏ برداری مغز اولین مسابقه‌ی ملی واسط مغز و رایانه (iBCIC) را با محوریت پردازش سیگنال‌های مغزی(EEG) و با تاکید بر کاربرد امواج ثبت شده از روی سر، آذر ماه سال جاری در دو مرحله برگزار کرد.

آزمایشگاه ملی نقشه‏ برداری مغز اولین مسابقه‌ی ملی واسط مغز و رایانه (iBCIC) را با محوریت پردازش سیگنال‌های مغزی(EEG) و با تاکید بر کاربرد امواج ثبت شده از روی سر، آذر ماه سال جاری در دو مرحله برگزار کرد.

 

حدود ۲۳ گروه از علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از تاریخ ۲۰ آبان تا ۳ آذر در گروه‌های ۲ الی ۵ نفره، از طریق وبسایت آزمایشگاه ثبت نام و سوالات مسابقه را دریافت و بعد از آنالیز و پاسخ به سوالات، نتایج حاصل را تا تاریخ ۱۹ آذر به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال ‌‌کردند. پس از بررسی نتایج ارسال شده توسط کمیته داوری، ۶ گروه‌ که پاسخ کامل‌ و صحیح‌تری را ارسال کرده بودند، به مرحله دوم و حضوری که شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ در محل آزمایشگاه برگزار می‌شد دعوت شدند.

شش گروه راه یافته به مرحله‌ی دوم مسابقه، در محل آزمایشگاه و با نظارت هیأت داورانی از دانشگاه‌های مختلف به رقابت پرداختند. هیأت داوران این مسابقه را دکتر علی مطیع نصرآبادی از دانشگاه شاهد، دکتر بهادر مکی آبادی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمد حسن مرادی از دانشگاه امیر کبیر، دکتر محمد باقر شمس‌اللهی از دانشگاه صنعتی شریف و دکتر فرهاد فرجی از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تشکیل می‌دادند. این مسابقه‌ با محوریت پردازش سیگنال‌های مغزی (EEG) و با تاکید بر کاربرد امواج ثبت شده از روی سر، در توانبخشی افراد دارای معلولیت برگزار شد.

 

اسامی برندگان در پنل آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در ششمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در تاریخ ۳۰ آذر ماه اعلام و به برگزیدگان جوایز به شرح زیر اهدا شد:

مقام اول: ۲۰ میلیون ریال وجه نقد و ۸ ساعت استفاده رایگان از خدمات آزمایشگاه EEG

  • گروه میثاق: سعید اخوان، سمانه اسماعیلی
  • گروه OCD: محمد طه طوغانی، احسان منتهایی

مقام دوم : ۱۳ میلیون ریال وجه نقد و ۵ ساعت استفاده رایگان از خدمات آزمایشگاه EEG

  • گروه MAZUST: رضا جوانمرد علی تپه، صالح محمدیان، ابوالفضل رودگر صفاری، آرزو کسلخه
  • گروه آزمایشگاه‌ پردازش سیگنال‌های بیولوژيکی امیرکبیر: عباس سلامی، مریم رستمی

مقام سوم: ۷ میلیون ریال وجه نقد و ۳ ساعت استفاده رایگان از خدمات آزمایشگاه EEG

  • گروه فناوری‌های نوین: پریسا قادری، احسان محمدی، محمدرضا عباسی، صادق موسوی

 

شایان ذکر است که آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در کل بازه‌ی برگزاری، از ثبت نام تا اعلام نتایج، از طریق آدرس الکترونیکی اعلام شده در صفحه‌ی ثبت نام مسابقه، پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان بود.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری