ورود / ثبت نام

تودیع و تکریم دکتر غلامعلی حسین زاده معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

مراسم تودیع و تکریم دکتر غلامعلی حسین زاده معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز روز شنبه 27 آبان ماه 1402با حضور معاونین و مشاورین آزمایشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز،مراسم تودیع و تکریم دکتر غلامعلی حسین زاده معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز روز شنبه 27 آبان ماه 1402 با حضور معاونین و مشاورین  آزمایشگاه و دکتر مجید نیلی احمد آبادی برگزار شد.

در این مراسم دکتر محمدرضا آی رئیس آزمایشگاه با بیان اینکه پژوهش هدفمند همواره مسیری سخت در پیش دارد گفت: آنچه امروز ما پس از ۸ سال در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز میبینم، بی شک نتیجه تلاش‌ها، نواندیشی و نوآوری به دانش پژوهش، تولید علم و فهم عمیق جنابعالی در این راستاست.


وی افزود: از اینکه با روند فعالانه و با نوآوری در اندیشه به دانش نقشه‌برداری مغز به پژوهش، تولید علم و فهم عمیق و وثیق ارزش فوق العاده داده و با ایجاد محیط پویا برای فعالیتی هماهنگ و یک دست جهت تحقیق و مطالعه ی همه جانبه و استفاده از خرد جمعی کارشناسان و صاحب نظران حوزه های مختلف نقش موثری را در تحقق ماموریت های آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز بر عهده  داشته اید، سپاسگزاریم.


دکتر محمد رضا آی در ادامه افزود: تاثیر بی نظیر شما در پیشرفت و گسترش دانش نقشه‌برداری مغز در سطح ملی انکار ناپذیر است، قطعا بی حضور جنابعالی دستیابی به چنین سطح از دانش امکان پذیر نبود.

رئیس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز بیان داشت: حال که شما تصمیم به تمرکز بیشتر بر روی تحقیقات و ارتقا سطح علمی خود گرفته اید، ما نیز علارغم میل باطنی با شما همراه شده و موفقیت، سربلندی و پیشرفت روزافزون را برای شما آرزومندیم.

دکتر محمدرضا آی در پایان افزود: در پایان علاوه بر تشکر از زحمات بی دریغ و تعهد بی مثال شما، امیدواریم در کنار تمامی پیشرفت ها و فعالیت‌های خود، در راستای ارتقا و گسترش آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز نیز دانش و تجربه خود را از این آزمایشگاه دریغ نکرده و به عنوان عضوی از این خانواده همراهی و همکاری خود را ادامه دهید.

در ادامه دکتر حسین قدیری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان و آرزوی موفقیت، همکاری با او را باعث افتخار دانست.

دکتر مجید نیلی احمد آبادی رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز را  به عنوان یک نمونه موفق در سطح ملی وکشوری معرفی کرد و از زحمات دکتر غلامعلی حسین زاده معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

در پایان دکتر غلامعلی حسین زاده موفقیت هشت ساله در آزمایشگاه را نشانه یک کار تیمی موفق دانست از همه همکاران خود در این سال ها تقدیر و تشکر کرد. 

photo2020
photo2021
photo2022
photo2023
photo2024
photo2025
photo2026
photo2027
photo2028
photo2029
photo2030
photo2031
photo2032
photo2033
photo2034
photo2035
photo2036
photo2037

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری