وبینار ارزیابی تجربه کاربری با رویکرد علوم اعصاب
اطلاعات دوره
زمان | جمعه 7 خرداد ١٤٠٠، ساعت 19 الي 21 |
مکان | آنلاین (محیط اسکای روم) |
ظرفیت باقی مانده | 0 |
دبیر اجرایی | دکتر حسین قدیری |
مدیر برنامه ریزی و تدوین محتوای آموزشی | شیما گلبرگ |
مسئول اجرا | مهرداد آقایاری (دبیر کارگروه نورومارکتینگ) |
شاخه دانشجویی نقشه برداری مغز ایران با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می کند:
كارگروه: نورو مارکتینگ
عنوان ارائه:
وبینار ارزیابی تجربه کاربری با رویکرد علوم اعصاب
سخنران:
علی گلبازی مهدی پور (دانشگاه علم و صنعت ایران، آزمایشگاه کسب و کار عصبی)
سرفصل ها:
- کاربرد پذیری و نسبت آن با تجربه کاربری
- اهمیت کاربرد پذیری
- ابزار های سنجش رایج
- ابعاد سنجش کاربرد پذیری
- کاردبرد ردیابی چشم در سنجش کاربرد پذیری
- کاربرد سیگنال های الکتریکی مغز و پاسخ پوستی در سنجش کاربردپذیری
- بخش عملی: کاربرد ردیابی چشم در سنجش کاربردپذیری
زمان: جمعه 7 خرداد ١٤٠٠، ساعت 19 الي 21
شرکت در این وبینار برای عموم دانشجویان آزاد و رایگان است.
کاربران محترم ،
فیلم رویدادهای آنلاین توسط آزمایشگاه ضبط نخواهد شد و مطابق قوانین کپی رایت؛ هرگونه ضبط ، تکثیر و نشر تمام یا بخشی از مطالب و فیلمهای رویدادهای آموزشی که از سوی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می گردد، مشروط به دریافت رضایت کتبی از آزمایشگاه و مدرسان میباشد و در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد. ©️
لینک پلتفرم برگزاری، از طریق پیامک و ایمیل به شرکت کنندگان ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است احتمال دریافت ایمیلهای آزمایشگاه در اسپم ( spam) وجود دارد.
در صورت بروز هر نوع اشکال در پروسه ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به دوره آموزشی، لطفا در ساعات اداری با داخلی 136 و 137 و 151 تماس حاصل فرمایید .
دیدگاه ها
برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.