آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

برگزاری کارگاه یک روزه‌ی نورومارکتینگ، تیر ۱۳۹۷

کارگاه یک روزه‌ی نورومارکتینگ در روز پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با همکاری گروه علمی داج در دو بخش عملی و تئوری و با حضور بیش از ۲۰ نفر از علاقه‌مندان برگزار شد.

کارگاه یک روزه‌ی نورومارکتینگ در روز پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با همکاری گروه علمی داج در دو بخش عملی و تئوری و با حضور بیش از ۲۰ نفر از علاقه‌مندان برگزار شد. تدریس بخش تئوری توسط خانم دکتر آناهیتا خرمی و تدریس بخش عملی توسط گروه علمی داج انجام شد.

مباحث مطرح شده در کارگاه به شرح زیر است:

  • تولد و بیوگرافی نورومارکت
  • عجز روش‌های پیشین تحقیقات در نشان دادن بعضی توانمندی‌های هوشمند انسان
  • ابزارهای مطالعاتی و بیومتری در نورومارکت
  • نورومارکت حسی sensory marketing
  • نورومارکت و مغز ناخودآگاه
  • نورومارکت و مغز و توجه، حافظه
  • نورومارکت و تصمیم گیری و هیجان افسوس باخت! gain and loss
  • نورومارکت و تبلیغات و برند (چرا و چگونه کمپین‌های تبلیغاتی شکست می خورند؟)
  • نورومارکت و بسته بندی و طراحی
  • نورومارکت و رسانه
  • حوزه‌ها و شرکت‌های معرف نورومارکت تجاری
  • نورومارکت و مذاکره و توافق با مشتری
  • نوروساینس و زیر ساخت‌های عصبی اعتماد
  • اخلاق در نورومارکت
  • تجارت جدید در پیوند با نوروی جدید
  • بخش عملی : ثبت ترکیبی و سنکرون EEG+ Eye tracker+GSR+Face reader

تصاویر (3)

ارسال دیدگاه

loading