ورود / ثبت نام

برگزاری سمینار نقشه‌برداری مغز ویژه‌ی دانش‌آموزان برگزیده‌ی کشوری مسابقه‌ی دانش مغز (Brain Bee)، تیر ۱۳۹۷

آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز سمینار یک روزه‌ی آموزشی مهارتی نقشه‌برداری مغز را ویژه‌ی دانش‌آموزان برگزیده کشوری مسابقه‌ی دانش مغز(Brain Bee) را برگزار کرد.

برگزاری سمینار نقشه‌برداری مغز ویژه‌ی دانش‌آموزان برگزیده‌ی کشوری مسابقه‌ی دانش مغز (Brain Bee)، تیر ۱۳۹۷

آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز سمینار یک روزه‌ی آموزشی مهارتی نقشه‌برداری مغز را ویژه‌ی دانش‌آموزان برگزیده کشوری مسابقه‌ی دانش مغز(Brain Bee) را برگزار کرد. این سمینار با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با حوزه‌ی نقشه‌برداری مغز در ۱۶ تیر ۱۳۹۷ برگزار شد.

بیست و دو دانش آموز سراسر کشور که توانسته بودند به مرحله‌ی کشوری این مسابقه راه پیدا کنند در این رویداد با مقدمات تئوری و عملی سیستم‌های سیگنال‌های مغزی EEG، fNIRS، تحریک الکتریکی و مغناطیسی مغزی tES، TMS و تصویربرداری مغزی fMRI و MRI آشنا شدند.

این سمینار به صورت رایگان برگزار شد و هزینه‌ی اسکان دانش‌آموزان به علاوه یک نفر از همراهان بر عهده‌ی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز بود.

مسابقه دانش‌آموزی دانش مغز (Brain Bee) با هدف علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان به یادگیری در مورد مغز و کارکردهای آن، پرورش استعدادهای جوان، ‌استفاده از ایده‌های نو و هدایت نسل پویای امروز به تحصیل در حوزه‌ی علوم اعصاب، هرساله در سطح دنیا برگزار می‌شود. این مسابقات در بیش از ۱۵۰ مرکز و ۳۰ کشور دنیا برگزار شده و برگزیدگان مسابقات کشوری، هر ساله در یک نقطه از دنیا گرد هم آمده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در ایران نیز این مسابقات از سال ۱۳۹۳ هر ساله زیر نظر انجمن علوم اعصاب ایران و با حمایت ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی با شرکت دانش‌آموزان مقطع متوسطه برگزار می‌شود.

photo964
photo965
photo966
photo967
photo968
photo969

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری