برگزاری کارگاه نورومارکتینگ: شروع بازاریابی از اعماق ذهن مشتری، چهاردهمین رویداد جانبی سمپوزیوم
در راستای اهداف ترویجی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، کارگاه نورومارکتینگ؛ شروع بازاریابی از اعماق ذهن مشتری، به عنوان چهاردهمین رویداد جانبی دومین سمپوزیوم تازههای نقشه برداری مغز ایران در تاریخ ۱۳ مهر ۱۳۹۷ برگزار شد.
در راستای اهداف ترویجی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، کارگاه نورومارکتینگ؛ شروع بازاریابی از اعماق ذهن مشتری، به عنوان چهاردهمین رویداد جانبی دومین سمپوزیوم تازههای نقشه برداری مغز ایران در تاریخ ۱۳ مهر ۱۳۹۷ برگزار شد.
در این کارگاه که دکتر علی بنیادی نایینی تدریس آن را بر عهده داشتند، ۲۵ نفر شرکت کردند و با مباحث زیر آشنا شدند:
- پیوند نوروساینس و مارکتینگ و تولد نورومارکتینگ
- مزایای نورومارکتینگ و تمایز با مارکتینگ متداول
- بررسی نوروآناتومی برای بکارگیری نورومارکتینگ
- تبیین پارامترهای زیبایی، آگاهی، هوشیاری، حافظه، احساس
- کاربرد در طراحی: نوروپکیجینگ و UI/UX
- روششناسی و ابزارهای مورد استفاده در نورومارکتینگ
- مطالعهی موردی برندهای بین المللی در استفاده از نورومارکتینگ
- جنبههای اخلاقی در آزمایشات نورومارکتینگ
- بررسی عملی طراحی و اجرای پروژهی نورومارکتینگ
شرکت کنندگان سمپوزیوم برای ثبت نام در این کارگاه مشمول ۵۰٪ تخفیف بودند.
نوشته های مرتبط