ورود / ثبت نام

گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی: وبینار کاربرد بازاریابی عصبی در خرده فروشی و مرچندایزینگ

در این وبینار به توضیح نقش تبلیغات، تاریخچه تبلیغات، مفهوم تبلیغات در حوزه نورومارکتینگ، مکانیزم های عصب-روانشناختی آن از جمله توجه، هشیاری، هیجان و همچنین ریشه های تکاملی دخیل در تصمیم گیری پرداخته شد.

گزارش نشست کارگروه نورومارکتینگ شاخه دانشجویی نقشه‌برداری مغز ایران

عنوان نشست:
وبینار کاربرد بازاریابی عصبی در خرده فروشی و مرچندایزینگ

سخنران و تهیۀ گزارش:

  • مهرداد آقایاری، دبیر کارگروه نورومارکتینگ و دانشجوی MBA، دانشگاه علم و صنعت ایران
  • رضا عربی زنجانی، دانشجوی MBA، دانشگاه علم و صنعت ایران

زمان نشست:

دوشنبه 21 تیر ١٤٠٠، ساعت 20 الی 21:30

مختصری دربارۀ موضوع:

در این وبینار که به همت شاخه دانشجویی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغزایران، کارگروه نورومارکتینگ برگزار گردید، به توضیح نقش تبلیغات، تاریخچه تبلیغات، مفهوم تبلیغات در حوزه نورومارکتینگ، مکانیزم های عصب-روانشناختی آن از جمله توجه، هشیاری، هیجان و همچنین ریشه های تکاملی دخیل در تصمیم گیری پرداخته شد.

دبیر کارگروه نورومارکتینگ: مهرداد آقایاری ، دانشجوی ارشد بازاریابی، دانشگاه علم و صنعت ایران

جهت دریافت فایل گزارش کامل نشست اینجا کلیک کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری