ورود / ثبت نام

برگزاری اولین جلسه‌ی مشاوره حضوری توسط مشاورین آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

در راستای ارتقای کیفیت پژوهش‌ها و اطمینان از جهت‌گیری پروژه‌ها در راستای علوم نقشه برداری مغز، بنا به پیشنهاد مشاورین و تصویب هیات رئیسه‌ی آزمایشگاه، امکان دریافت مشاوره‌ی حضوری از اساتید مطرح در محل آزمایشگاه فراهم شده است.

در راستای ارتقای کیفیت پژوهش‌ها و اطمینان از جهت‌گیری پروژه‌ها در راستای علوم نقشه برداری مغز، بنا به پیشنهاد مشاورین و تصویب هیات رئیسه‌ی آزمایشگاه، امکان دریافت مشاوره‌ی حضوری از اساتید مطرح در محل آزمایشگاه فراهم شده است. از این رو اولین جلسه از سلسله جلسات مشاوره‌ی حضوری توسط مشاورین آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در تاریخ ۳ مرداد ۱۳۹۸ برگزار شد. در این جلسه دکتر زهرا عینالو پیرامون بحث طیف نگاری کارکردی مادون قرمز نزدیک و دکتر سینا صالحی راجع به مباحث سیگنال‌های مغزی، تصویربرداری عملکردی مغز، حافظه، توجه و بینایی به پژوهشگران علاقه‌مند مشاوره داده و ایشان را راهنمایی کردند.

این جلسات در همه‌ی حوزه‌های مرتبط با نقشه برداری مغز و علوم شناختی به صورت منظم برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی خواهد شد، لذا جهت برنامه‌ریزی بهتر و استفاده بهینه از زمان، از علاقه‌مندان دعوت می‌شود برای دریافت مشاوره در موضوعات مورد نظر خود از قبل از طریق وبسایت به صورت رایگان ثبت نام نمایند.

photo1607
photo1608
photo1609

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری