ورود / ثبت نام

مرحله‌ي نهایی (حضوری) اولین مسابقه‌ی ملی تحلیل داده‌های EEG با کاربردهای بالینی، در مهر ماه ۹۸ برگزار شد

چندی پیش آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با هدف مشارکت محققان حوزه‌ی علوم اعصاب محاسباتی در کاربردی ‌کردن دانش هوش مصنوعی و پردازش سیگنال‌های مغزی به منظور...

چندی پیش آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با هدف مشارکت محققان حوزه‌ی علوم اعصاب محاسباتی در کاربردی ‌کردن دانش هوش مصنوعی و پردازش سیگنال‌های مغزی به منظور استفاده‌های شناختی و بالینی، مرحله‌ی غیر حضوری اولین مسابقه‌ی ملی تحلیل داده‌های EEG با کاربردهای بالینی را برگزار کرد.

در مرحله‌ي اول که در شهریور ۱۳۹۸ برگزار شد، تعدادی داده با برچسب سالم/بیمار در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. از این داده‌ها برای آموزش یا محاسبه پارامترهای مدل (آماری و/یا شبکه های عصبی مصنوعی به منظور طبقه‌بندی) استفاده شد. داده‌های بدون برچسب برای ارزیابی روش‌ها در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت. شرکت‌کنندگان برچسب‌های داده‌های ارزیابی را اعلام کردند و بر اساس نتایج، تیم‌های اینفینیتی، پردازشگران سیگنال‌های مغزی، پژوهشکده‌ی مغز و شناخت شهید بهشتی، جادوی پردازش، رویان و محفل ققنوس برای حضور در مرحله‌ی دوم انتخاب و دعوت شدند.

در مرحله‌‌ی حضوری در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۸، تعدادی دادگان بدون برچسب در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت که علاوه بر صحت و F1، سرعت اعلام پاسخ‌ها نیز در ارزیابی تاثیرگذار بود. در نهایت بنا بر نظر داوران گرامی، گروه‌های زیر به عنوان برنده اعلام شدند:

رتبه اول: گروه پردازشگران سیگنال‌های مغزی (خانم‌ها طاهره طالعی و فاطمه جمالو)

رتبه دوم: گروه جادوی پردازش (خانم طیبه رجب زاده و آقای مجید مقدری)

رتبه سوم: گروه محفل ققنوس (آقایان علی غلام زاده، مهدی نیک دان، محمدجواد غلام زاده و سید علیرضا فاطمی جهرمی)

ضمن عرض تبریک به تیم‌های منتخب، به اطلاع می‌رساند جوایز مسابقه در هشتمین کنگره‌ی علوم اعصاب پایه و بالینی در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آذر ماه اهدا خواهد شد.

photo1662
photo1663
photo1664
photo1665
photo1666
photo1667

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری