ورود / ثبت نام

پژوهش‌های مهندسی در حوزه‌ی علوم شناختی حمایت می شود

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی؛ معاونت علمی٬ به منظور ایجاد فرصت برای دیده شدن دستاوردهای دانشجویان از سوی جامعه، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صنایع، از برنامه‌های متناسب با این موضوع حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی؛ معاونت علمی٬ به منظور ایجاد فرصت برای دیده شدن دستاوردهای دانشجویان از سوی جامعه، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صنایع، از برنامه‌های متناسب با این موضوع حمایت می‌کند.

از این رو دانشکده‌ مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران اخیرا سازوکار جدیدی برای تعریف، اجرا و ارزیابی پروژه‌های دوره‌ی کارشناسی به همراه ایجاد فرصت برای دیده شدن دستاوردهای دانشجویان از سوی جامعه، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صنایع تدارک دیده است.

بر اساس این برنامه، در هر ترم، دانشجویان کارشناسی، دفاع شفاهی از پروژه کارشناسی خود را در قالب ارائه پوستر برای داوران انجام می دهند. کلیه ارائه ها در قالب یک پوستر به شکل مرسوم در کنفرانس‌ها و در یک روز مشخص، «روز پروژه» انجام می‌شود.

در ادامه در روز پروژه، از کلیه اساتید، دانشجویان، صنایع مرتبط، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای شرکت در این برنامه و مشاهده دستاوردهای پروژه‌های کارشناسی دعوت می‌شود.

در این راستا ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با حضور در نخستین مراسم «روز پروژه» در دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران فعالیت‌های این ستاد را که مرتبط به ادامه روند پروژه‌های دانشجویان است، معرفی کرد.

با توجه به ارزیابی‌های علمی نمایندگان ستاد علوم شناختی، به ۵ پروژه‌ی برتر دانشجویان این دانشگاه مرتبط با علوم شناختی هدایا و لوح تقدیر اهدا شد.

همچنین در این برنامه بیش از۷۰ پوستر، از پروژه‌های دانشجویان کارشناسی این دانشکده ارائه شد. در این برنامه به پروژه‌هایی همچون طراحی و ساخت تعادل‌سازی بار برای محرک عمقی مغز آدیاباتیک با جریان ثابت، طراحی و پیاده سازی یک سیستم پرسش و پاسخ مبتنی بر یادگیری عمیق و طراحی و ساخت سیستم بی درنگ تشخیص استرس از سوی ستاد توسعه علوم شناختی جوایزی اهدا شد.

منبع: www.mehrnews.com

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری