ورود / ثبت نام

دکتر مریم نوروزیان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان پیشگام برگزیده نشان “اخوینی”انتخاب شد

با رأی هیات داوران، دکتر مریم نوروزیان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان پیشگام برگزیده‌ی نشان «اخوینی» انتخاب شد.

با رأی هیات داوران، دکتر مریم نوروزیان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان پیشگام برگزیده‌ی نشان «اخوینی» انتخاب شد.

جایزه‌ی اخوینی به نام پزشک والا مقام پارسي، ربیع بن احمد اخوینی به منظور قدردانی و تشویق پژوهش‌ها و خدمات در زمینه‌‌‌ی نوروسایکیاتری در نظر گرفته شده است.

اين جايزه هر دو سال یک بار در جریان سمینار نوروسایکیاتری ایران که نخستین دوره‌ی آن چهارم و پنجم مردادماه ۹۷ در تهران برگزار شد، در دو بخش پژوهش و خدمات اعطا شده و خواهد شد.

دکتر مريم نوروزيان، استاد گروه روانپزشکي دانشگاه علوم پزشکی تهران، به عنوان برگزیده‌ی نخستین دوره‌ی جایزه‌ی اخوینی در بخش پیشگامان نوروسایکیاتری ایران انتخاب شد. وی متخصص نورولوژی و فلوشيپ دمانس و بیماری آلزایمر است که به ویژه در حوزه‌ی اختلال حافظه در سالمندان، اختلالات شناختی ناشی از بیماری‌های نورولوژیک، روانپزشکی و بیماری‌های داخلی و داروها پژوهش می‌کند و به طور تخصصی در زمینه‌ی دمانس و بیماری آلزایمر، بیماری پارکینسون، نوروسایکیاتری و نوروسایکولوژی فعالیت دارد.

منبع: دیده بان علم ایران

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری