ورود / ثبت نام

مرحله نهایی مسابقه ملی «چهارمین مسابقه ملی واسط مغز و رایانه» در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز، این آزمایشگاه مرحله نهایی مسابقه ملی «چهارمین مسابقه ملی واسط مغز و رایانه» را در تاریخ ۲۷ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار کرد.

چهارمین مسابقه ملی واسط مغز و رایانه به توسعه ابزارهای ارتباط با کامپیوتر برای ناتوانان جسمی-حرکتی و توسعه محصولات کاربردی در حوزه نقشه‌برداری مغز  کمک می‌کند.

رویداد در دو مرحله غیرحضوری و حضوری برگزار گردید که در مرحله غیرحضوری شرکت‌کنندگان چکیده‌ی ایده‌های خود را تا ۱۰ خرداد ارسال کردند که توسط داورانی متشکل از اساتید دانشگاه‌های برتر سطح کشور از جمله دکتر کمال الدین ستاره دان، دکتر محمدباقر شمس اللهی، دکتر علی مطیع نصرآبادی، دکتر وحید شالچیان، دکتر سپیده حاجی‌پور و دکتر بهادر مکی‌آبادی مورد ارزیابی قرار گرفته و گروه‌های منتخب با عناوین «اچ پی سی»، «ایران پردازش»، «پردازش»، «ذهن زیبا»، «اصغر» و «سوپر اسپلر» به مرحله نهایی که در محل آزمایشگاه برگزار شد راه یافته و طرح خود را ارائه دادند.

 

اعلام نتایج و جوایز این رویداد در پنجمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران در تاریخ ۲۳ و ۲۴ تیر ماه انجام خواهد شد.

 

اهداف کلان این مسابقه آشنایی پژوهشگران با واسط مغز و رایانه برای هجی‌کردن حروف، استخراج ویژگی‌های موثر در طبقه‌بندی الگوهای مغزی، یافتن راهکارهایی برای افزایش صحت و نرخ انتقال اطلاعات در سیستم هجی‌کننده حروف، آشنا شدن محققین با حوزه BCI، کمک به کاربردی شدن واسط های مغز رایانه، کمک به توسعه ابزارهای ارتباط با کامپیوتر برای معلولان جسمی-حرکتی، توسعه محصولات کاربردی در حوزه نقشه برداری مغز بود.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری