کارگاه یک روزهی تئوری و عملی نورومارکتینگ با همکاری گروه علمی داج٬ در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ برگزار گردید
در حاشیهی اولین سمپوزیوم تازههای نقشه برداری مغز ایران٬ کارگاه یک روزهی تئوری و عملی نورومارکتینگ با همکاری گروه علمی داج٬ در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ در آزمایشگاه ملی نقشهبرداری مغز برگزار گردید.
در حاشیهی اولین سمپوزیوم تازههای نقشه برداری مغز ایران٬ کارگاه یک روزهی تئوری و عملی نورومارکتینگ با همکاری گروه علمی داج٬ در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ در آزمایشگاه ملی نقشهبرداری مغز برگزار گردید.
مدرس بخش تئوری: خانم دکتر آناهیتا خرمی
مربیان بخش عملی: گروه علمی داج
سرفصلهایی که در کارگاه تدریس شد عبارتند از:
- تولد و بیوگرافی نورومارکت
- عجز روشهای پیشین تحقیقات در نشان دادن بعضی توانمندیهای هوشمند انسان
- ابزارهای مطالعاتی و بیومتری در نورمارکت
- نورومارکت حسی(sensory marketing)
- نورومارکت و مغز ناخودآگاه
- نورومارکت و مغز و توجه، حافظه
- نورومارکت و تصمیم گیری و هیجان( افسوس باخت!!!gain and loss)
- نورمارکت و تبلیغات و برند (چرا چگون کمپین های تبلیغاتی شکست می خورند)
- نورومارکت وبسته بندی و طراحی(neuroaesthetic join to neuromarket)
- نورومارکت و رسانه
- حوزه ها و شرکت های معرف نورومارکت تجاری
- نورومارکت و مذاکره و توافق با مشتری
- نوروساینس و زیر ساخت های عصبی اعتماد
- اخلاق در نورومارکت
- تجارت جدید در پیوند با نوروی جدید
- بخش عملی :ثبت ترکیبی و سنکرون EEG+ Eye tracker+GSR+Face reader
نوشته های مرتبط