ورود / ثبت نام

اعلام آمادگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای گسترش همکاری های مشترک

نیماد (موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران) جهت برگزاری رویدادهای مجازی مشترک با آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز همکاری می کند.

به گزارش روابط عمومی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز، دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری و دکتر علی اکبرحق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه 12 تیر ماه 1400 از آزمایشگاه بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید دکتر محمد رضا آی، رئیس آزمایشگاه ملی نقشه‌بردار مغز، گزارشی جامع از تاسیس این آزمایشگاه تا به امروز ارائه داد.
خدمات ارائه شده، تجهیزات به‌روز، آماری از رویدادهای مجازی برگزار شده و همچنین دانشگاها‌، پروژه ها و اساتید وزارت بهداشت که در آزمایشگاه همکاری کرده‌اند از جمله موضاعات این گزارش بود.
در ادامه دکتر حق‌دوست، خوشحالی خود را از پیشرفت علمی کشور اظهار داشت و با پرسیدن سوال‌هایی از قبیل هدف اصلی آزمایشگاه چیست و چطور میتواند به بهترین نحو خدمات را ارئه داد با رئیس آزمایشگاه به تبادل نظر پرداخت.
در این جلسه، دکتر نجفی، از آمادگی جهت عقد توافقنامه ای بین آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و دانشگاه‌هایی که مراکز تحقیقات فعال دارند، خبر داد تا بدین نحو تمام کشور به راحتی بتوانند از خدمات آزمایشگاه استفاده کنند. همچنین وی بیان کرد که در سیستم نیماد فراخوانی جهت حمایت از شبکه‌هایی که امکان به اشتراک‌گذاری داده‌های خود را دارند اعلام شده است تا محققین سراسر کشور بتوانند از بستر بیوبانک نقشه‌بردای مغز ایران بهره ببرند.
معاون تحقیقات و فناوری وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این امر که نیماد (موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران) جهت برگزاری رویدادهای مجازی مشترک با آزمایشگاه همکاری میکند، آمادگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور را نیز برای همکاری و حمایت از پنجمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز کشور اعلام کرد.
در پایان این جلسه موافقت‌نامه گسترش همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی امضا شد.

photo1885
photo1886

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری