ورود / ثبت نام

برگزاری اولین مدرسۀ تابستانۀ علوم اعصاب شناختی مرکز تحقیقات علوم اعصاب شیراز

اولین مدرسۀ تابستانۀ علوم اعصاب شناختی با هدف آموزش و توانمندسازی دانشجویان پزشکی در زمینۀ تکنیک های نوین مورد استفاده در...

اولین مدرسۀ تابستانۀ علوم اعصاب شناختی با هدف آموزش و توانمندسازی دانشجویان پزشکی در زمینۀ تکنیک های نوین مورد استفاده در علوم اعصاب با حمایت ستاد توسعۀ علوم و فناوری های شناختی و آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از تاریخ 6 الی 9 شهریورماه 1396 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

در این مدرسۀ تابستانه دانشمندان و اساتید برجسته ای چون دکتر محمد رضا آی، دکتر غلامعلی حسين زاده، دکتر علی رضا ولی زاده، دکتر مجیدرضا فرخی، دکتر موسی تقی پور، دکتر سینا صالحی، دکتر محمدرضا ابوالقاسمی، دکتر حمید نعمتی، دکتر مجتبی کشاورز، دکتر هادی علیقلی و دکتر محمد تقی جغتایی حضور داشتند. ابزارهای متفاوت مورد استفاده در پژوهش های علوم اعصاب مانند fMRI،DTI ، EEG، TMS، سایکوفیزیک، مدل سازی محاسباتی عصبی، سلول های بنیادی و مدل های حیوانی با تأکید بر استفاده از این تکنیک ها در حافظه و یادگیری مورد بحث قرار گرفت.

شرکت کنندگان در این مدرسه که از رشته های مختلف پزشکی، مهندسی، روانشناسی و زبانشناسی و ... بودند، علاوه بر آگاهی از بروزترین مسائل مرتبط با حافظه و یادگیری به صورت تئوریک و عملی با مهمترین تکنیک های تحقیق در زمینۀ حافظه و یادگیری آشنا شدند.

photo405
photo406
photo407
photo408
photo409
photo410
photo411
photo412
photo413
photo414
photo415

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری