ورود / ثبت نام

بیانیه‌ی بنیاد دانا، بنیان‌گذار برگزاری هفته‌ي‌ آگاهی از مغز، همزمان با شیوع جهانی ویروس کرونا

برگزار کنندگان گرامی هفته ی آگاهی از مغز، بنیاد دانا نیز همچون سایر جوامع جهانی نگران انتشار و همه‌گیری COVID-19 که اغلب با نام Coronavirus شناخته می شود، می‌باشد.

بنیاد دانا نیز همچون سایر جوامع جهانی نگران انتشار و همه‌گیری COVID-19 که اغلب با نام Coronavirus شناخته می شود، می‌باشد. می‌دانیم که بسیاری از شما با تصمیمات سخت‌گیرانه‌ در مورد لغو یا به تعویق انداختن خیلی از فعالیت‌ها از جمله فعالیت های‌تان در هفته‌ی آگاهی از مغز، بر اساس شرایط موجود در کشورتان مواجه هستید. لطفاً صلاح جامعه‌تان‌ را در نظر بگیرید و هر عملی را که احساس می کنید برای حفظ سلامت و امنیت خود، همکاران، و سایر افراد جامعه‌تان ضروری است، انجام دهید.

ما درک می کنیم که برای بسیاری از شما، این تصمیمات به معنای لغو برنامه هایتان خواهد بود، اما اگر امکان برنامه‌ریزی مجدد را دارید، مهم نیست که چه زمانی از سال برنامه‌هایتان را اجرا کنید؛ شما همچنان از مشارکت‌کنندگان برگزاری‌ هفته‌ي‌ آگاهی از مغز خواهید بود.

لازم به ذکر است که در کشور ما نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری این هفته به سال آینده موکول شده است. پیش از این اغلب در اسفند ماه برگزار می‌شد.

منبع: https://brainawareness.org/

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری