ورود / ثبت نام

فراخوان اجرای پورتال بیوبانک نقشه برداري مغز ایران

بیوبانک نقشه برداری مغز ایران نمونه های پژوهشی حوزه مغز را به صورت سازمان یافته و منظم گردآوری و دسته‌بندی می کند. هر یک از نمونه ها دارای مشخصاتی در قالب متادیتا است که به مخاطبان اجازه جستجو و بازیابی نمونه های مورد نیازشان را می دهد.

 آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، از سال 1397 بیوبانک نقشه برداری مغز ایران را راه اندازی کرده است تا نمونه های مربوط به این حوزه را برای پژوهشگران کشور میزبانی کند و در اختیار آنها در سراسر کشور قرار دهد. بیوبانک نقشه برداری مغز ایران نمونه های پژوهشی حوزه مغز را به صورت سازمان یافته و منظم گردآوری و دسته بندی می کند. هر یک از نمونه ها دارای مشخصاتی در قالب متادیتا است که به مخاطبان اجازه جستجو و بازیابی نمونه های مورد نیازشان را می دهد. این متادیتا در یک پورتال عمومی در معرض مشاهده پژوهشگران سراسر کشور قرار گرفته است. مدل این پورتال در آزمایشگاه نقشه برداری مغز طراحی، پیاده سازی و عملیاتی شده است. آزمایشگاه نقشه برداری مغز در نظر دارد این مدل را به یک نسخه حرفه ای تبدیل و با تکیه بر تخصص شرکت های موجود برون سپاری نماید.

سند حاضر (دانلود کنید) به منظور معرفی مهمترین کارکردهای این سامانه با هدف فراخوان شرکتها و اشخاص حقوقی برای پروژه بازطراحی و ارتقا کیفیت پورتال بیویانک تهیه شده است. انتظار می‌رود تا شرکتهای داوطلب با توجه به این سند پروپوزال خود را تهیه و تنظیم و به ایمیل biobank.nbml@gmail.com ارسال و یا با شماره 86093160-021 داخلی 160 خانم سیاهلو تماس حاصل نمایید.



 
حداکثر مهلت ارسال پروپوزال 15 آبان ماه 1402 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر  از اینجا دانلود نمایید. 

 

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری