ورود / ثبت نام

بازدید رئیس دانشگاه کوت عراق و هیئت همراه از آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

دکتر طالب الموسوی رئیس هیئت مدیره دانشگاه کوت عراق ورئیس مجمع دانشکده های خصوصی دانشگاه های عراق (یکی از بزرگترین دانشکده های خصوصی در کشور عراق)، رئیس جامعه دانشگاه های کشور های عربی-اسلامی، رئیس جامعه دانشگاه های خصوصی عراق و هیئت همراه و دکتر محمد رضا حاجی کریم جباری از بخش‌های مختلف آزمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز دکتر طالب الموسوی رئیس هیئت مدیره دانشگاه کوت عراق، دکتر جباری و هیئت همراه روز دوشنبه7 بهمن ماه 1402 از آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز بازدید کردند و از قسمت‌های مختلف این آزمایشگاه دیدن کردند و از نزدیک با تجهیزات و امکانات آن آشنا شدند و در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفتند.

دکتر طالب الموسوی در نشستی پیش از بازدید گفت: ما بسیار خرسندیم که از این مرکز بسیار مهم بازدید میکنیم و این در راستای تحقق منافع دو ملت همسایه و مسلمان در خصوص انتقال فناوری، تکنولوژی، مبادله تجربیات، مبادله اساتید، دانشجویان و پژوهشگران خواهد بود.

دکتر قدرتی مشاور مدیر فنی و مشاور بین الملل آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ضمن عرض خوش آمدگویی با بیان اینکه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ایران خود به عنوان یک آزمایشگاه مستقل نقش خود را ایفا میکند گفت: این مرکز از لحاظ ساختار سازمانی هم تراز یک دانشگاه رتبه یک تلقی می‌شود و ماموریت مهم آزمایشگاه خدمت رساندن به محققین و دانشجویان برای پرورش نیروی انسانی و فراهم کردن امکانات پیشرفته برای تحقیقاتی که در هر دانشگاهی به تنهایی میسر نیست.

دکتر قدرتی افزود : ما در حال حاضر با دانشگاه سبطین در کربلا در حال مذاکره هستیم تا در ساختاری مشابه آزمایشگاه ملی را برای محققین عراقی ایجاد کنیم، در این میان امکان برگزاری دوره های آموزش تخصصی برای اساتید و متخصصین وجود خواهد داشت که می‌تواند هم زمان با انجام کار عملی با تجهیزات پیشرفته به روز با بهترین مراکز پیشرفته دنیا، در فرآیند بهبود کیفیت تخصصی اساتید در به روز شدن و هماهنگی با تجهیزات جدید موثر باشد.

دکتر قدرتی در پایان با بیان اینکه به زودی یک پلتفورم آنلاین به زبان های فارسی و انگلیسی جهت بهره وری دانشجویان و اساتید راه اندازی شد، گفت: امیدواریم این محمل جدیدمسیری کوتاه تر در تعامل فعال دو طرف را فراهم آورد و بتوان زبان عربی را هم به آن اضافه کرد.

گفتنی است که در پایان این بازدید طرح تنظیم تفاهم نامه همکاری بین آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و دانشگاه الکوت عراق جهت انجام همکاری های دانش بنیان مطرح گردید تا با همکاری طرفین پس از تنظیم امضاء شود.

در پایان دکتر طالب الموسوی رئیس هیئت مدیره دانشگاه کوت عراق ورئیس مجمع دانشکده های خصوصی دانشگاه های عراق (یکی از بزرگترین دانشکده های خصوصی در کشور عراق)، رئیس جامعه دانشگاه های کشور های عربی-اسلامی، رئیس جامعه دانشگاه های خصوصی عراق و هیئت همراه و دکتر محمد رضا حاجی کریم جباری از بخش‌های مختلف آزمایشگاه بازدید کردند.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری