ورود / ثبت نام

گزارش حضور آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز در سی و چهارمین کنگره‌ی سالانه‌ی انجمن علمی روانپزشکان ایران

سی و چهارمین کنگره‌ی سالانه‌ی انجمن علمی روانپزشکان از ۲۵ تا ۲۸ مهر در بیمارستان میلاد تهران برگزار شد.

سی و چهارمین کنگره‌ی سالانه‌ی انجمن علمی روانپزشکان از ۲۵ تا ۲۸ مهر در بیمارستان میلاد تهران برگزار شد.

انجمن علمی روان‌پزشکان ایران در سال ۱۳۴۵ با تلاش تنی چند از روان‌پزشکان و پیش‌کسوتان روان‌پزشکی ایران باهدف ارایه‌ی فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و تخصصیِ روان‌پزشکی، و به عنوان یک انجمن غیردولتی و غیرانتفاعی تشکیل شد و بر طبق مستندات موجود تا سال ۱۳۶۵، از جمله فعال‌ترین انجمن‌های علمی و تخصصی، بود؛ و روان‌پزشکی امروز ایران مدیون پایه‌گذاران و گردانندگان آن است.

به گفته‌ی دبیر علمی سی و چهارمین کنگره‌ی سالانه‌ی انجمن علمی روانپزشکان(دکتر آرش میراب زاده)٬ امسال از بین مقاله‌های پژوهشی رسیده ۱۸ مقاله به صورت سخنرانی عام و ۴۶ مقاله به صورت پوستر در زمینه‌های مختلف روانپزشکی پذیرفته شد. همچنین ۸۸ سخنرانی در قالب ۱۷ سمپوزیوم علمی انجام شد تا تازه ترین یافته ها در خصوص موضوعات مورد نظر مطرح شود. امسال ۹ کارگاه علمی نیز ارائه شده بود. قسمت دیگری که امسال به برنامه‌های کنگره اضافه شده بود پنل یا میزگرد علمی است که فرصتی را برای بحث و تبادل نظر بین کارشناسان مجرب گرداننده‌ی پنل با حاضرین در جلسه درخصوص موضوعی خاص به وجود می‌آورد. در این کنگره ۷ پنل علمی منظور شده بود. ۵ سخنران کلیدی هم به عنوان صاحب نظران حوزه‌ی روانپزشکی و روانشناسی با موضوعاتی نو٬ آخرین اطلاعات علمی خود را در اختیار همکاران محترم قرار دادند.

 

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز به منظور معرفی هرچه بیشتر آزمایشگاه و تجهیزات و خدمات خود به جامعه‌ی روانپزشکی کشور و ایجاد بسترهای همکاری با ایشان٬ در این کنگره حضور داشت. این حضور با استقبال گسترده‌ی روانپزشکان عزیز کشور همراه بود. در این ۴ روز٬ بالغ بر ۱۰۰ روانپزشک از غرفه‌ی آزمایشگاه بازدید کرده و جلساتی به منظور همکاری‌های آتی تشکیل شد.

 

در پایان نیز نمایندگان آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در مراسم اختتامیه شرکت کردند.

لازم به ذکر است در غرفه‌ی آزمایشگاه ثبت نام کارگاه‌های آبان ماه ویژه‌ی روانپزشکان در این کنگره با ۷۰ درصد تخفیف صورت گرفت.

برای مشاهد‌ه‌ی جزئیات برگزاری این کارگاه‌‌ها به وبسایت آزمایشگاه بخش اخبار و رویدادها/ کارگاه‌های پیش رو٬ مراجعه کنید.

photo560
photo561
photo562
photo563

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری