ورود / ثبت نام

پردیس مغز من در هفته‌ی آگاهی از مغز در باغ کتاب تهران افتتاح می‌شود

مجری طرح احداث و تجهیز "پردیس مغز من" در جریان بازدید دکتر "سید کمال خرازی" مشاور عالی معاون علمی رییس جمهوری در امور توسعه‌ی علوم شناختی از روند پیشرفت مراحل اجرایی...

مجری طرح احداث و تجهیز "پردیس مغز من" در جریان بازدید دکتر "سید کمال خرازی" مشاور عالی معاون علمی رییس جمهوری در امور توسعه‌ی علوم شناختی از روند پیشرفت مراحل اجرایی این طرح در محل باغ کتاب تهران اعلام کرد: این پردیس به عنوان نخستین موزه، مرکز علم مغز و علوم اعصاب شناختی همزمان با هفته‌ی آگاهی از مغز در اسفند ماه امسال افتتاح می‌شود.

وی در گزارشی گفت: پردیس مغز من از پنج بخش ساختار مغز، مغزهای متفاوت، مغز سلولی، مغزهای آینده و بخش شناختی تشکیل شده و نوزده ابزار و تجهیزات مشتمل بر سنجش اعصاب، شبیه‌سازی ام آر ای، بازی‌های شناختی، مغز شفاف، سیستم بینایی، تاریخچه‌ی شناخت مغز و دیگر حوزه‌های علوم اعصاب شناختی و دانش شناختی برای افزایش آگاهی اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان نسبت به ذهن و مغز در این مرکز علمی نصب و راه اندازی می‌شود.

همچنین قرار است مستند فیلم "مغز من" برای افزایش اطلاعات عمومی مردم نسبت به ساختار و عملکرد مغز با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مغز در سطح جامعه، در هفته‌ی آگاهی از مغز به نمایش در آید.

برای مشاهده‌ی اصل خبر اینجا کلیک کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری