ورود / ثبت نام

نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات ملی دانش آموزی "دانش مغز " معرفی شدند

مسابقه‌ی دانش مغز (Brain Bee) برای اولین بار توسط دکتر نوربرت میسلینسکی در سال ۱۹۹۹ در دانشگاه مریلند کشور آمریکا پایه‌گذاری شد و اکنون در بیش از ۱۵۰ مرکز و ۳۰ کشور دنیا برگزار شده و برگزیدگان مسابقات کشوری، هر ساله در یک نقطه از دنیا گرد هم آمده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسابقه‌ی دانش مغز (Brain Bee) برای اولین بار توسط دکتر نوربرت میسلینسکی در سال ۱۹۹۹ در دانشگاه مریلند کشور آمریکا پایه‌گذاری شد و اکنون در بیش از ۱۵۰ مرکز و ۳۰ کشور دنیا برگزار شده و برگزیدگان مسابقات کشوری، هر ساله در یک نقطه از دنیا گرد هم آمده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این راستا و در ادامه‌ی برگزاری مرحله‌ی اول، مرحله‌ی دوم مسابقه ملی دانش آموزی دانش مغز در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری‌های شناختی از سوی انجمن علوم اعصاب ایران و با همکاری آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران برگزار شد. مراسم اختتامیه‌ و اعطای مدال‌های این مسابقه نیز با حضور مسئولین محترم مراکز یاد شده برگزار گردید.

خانم "مهسا آرمان" از دبیرستان فرزانگان (۱) مشهد، با کسب ۶۶٪ از مجموع نمرات به عنوان نفر اول این رقابت برگزیده شد و تابستان امسال برای شرکت در رقابت‌های جهانی دانش‌آموزی "دانش مغز" به برلین آلمان اعزام می‌شود.

در مرحله پایانی این مسابقات همچنین "کمند صوفی آبادی از مدارس فرزانگان یک تهران، "بهار جمالدار"، از فرزانگان رشت، "هلیا محمدقاسمی" ، فرزانگان دو تهران، "نگار کاظمی" از فرزانگان یک شیراز نیز موفق به کسب مدال طلا شدند.

منبع: ستاد توسعه‌ی علوم و فن آوری‌های شناختی

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری