ورود / ثبت نام

برگزاری دومین نشست شاخه‌ی دانشجویی نقشه برداری مغز ایران، آبان ۱۳۹۷

دومین نشست شاخه‌ي دانشجویی نقشه برداری مغز ایران در روز دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ با حضور دانشجویان علاقه‌مند به این حیطه و در محل آزمایشگاه برگزار شد.

دومین نشست شاخه‌ي دانشجویی نقشه برداری مغز ایران در روز دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ با حضور دانشجویان علاقه‌مند به این حیطه و در محل آزمایشگاه برگزار شد. هدف از برگزاری این نشست، بررسی ظرفیت‌های شاخه‌ی دانشجویی در نقشه برداری مغز بود. در ابتدای این نشست جناب آقای دکتر غلامعلی حسین زاده، معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، به بیان اهمیت پژوهش پرداخته و سپس توضیحاتی را راجع به امکانات موجود در آزمایشگاه جهت بهره برداری دانشجویان در راستای کارکردهای های پژوهشی شان بیان نمودند. ایشان ظرفیت‌های دانشجویی را به عنوان منبعی گرانقدر در زمینه‌ی رشد و توسعه‌ی حیطه نقشه برداری مغز برشمردند. در ادامه، آقای محسن دادجو، دبیر شاخه دانشجویی نقشه برداری مغز ایران، ساختار اولیه این شاخه را ارائه نموده و به ذکر مواردی از جمله پتانسیل‌های موجود جهت افزایش همکاری دانشجویی و قوی‌تر ساختن حیطه های نظری و عملی پرداختند. در انتها دانشجویان حاضر، به ارائه‌ی پیشنهادات خود و ارائه فعالیت های علمی و عملی پرداخته و انتظارات مد نظر خود از این شاخه را بیان کردند.

شایان ذکر است که دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت در حیطه نقشه برداری مغز می‌توانند با عضویت در شاخه دانشجویی نقشه برداری مغز ایران، از مزایای عضویت بهره‌مند گردند.

photo1308
photo1309
photo1310
photo1311
photo1312
photo1313
photo1314
photo1315

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری