ورود / ثبت نام

برگزاری سخنرانی علمی با موضوع " ارزیابی خستگی ذهنی و فرسودگی شغلی در خلبانان با استفاده از تحلیل سیگنال‌های مغزی"، شهریور ۱۳۹۷

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در راستای اهداف ترویجی خود به صورت دوره‌ای سخرانی‌های علمی رایگان در حوزه‌های مختلف نقشه برداری مغز برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در راستای اهداف ترویجی خود به صورت دوره‌ای سخرانی‌های علمی رایگان در حوزه‌های مختلف نقشه برداری مغز برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند. از این رو در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، سخنرانی با موضوع " ارزیابی خستگی ذهنی و فرسودگی شغلی در خلبانان با استفاده از تحلیل سیگنال‌های مغزی"، ارايه شده توسط دکتر فرهاد طباطبایی قمشه (مدیر گروه ارگونومی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی) برگزار شد. از جمله مباحثی که در این سخنرانی مطرح شد عبارتند از: حجم کاری ذهنی؛ تعریف آن، اهمیت و ارتباط با وضعیت هوشیاری، خستگی ذهنی و خواب آلودگی؛ تعریف و اهمیت اثرات حجم کاری ذهنی، خستگی ذهنی و خواب آلودگی بر اندازه‌گیری های نوروفیزیولوژیک انجام شده در خلبانان هواپیما، استفاده از EEG برای ارزیابی حجم کار ذهنی و خستگی، اثرات افزایش کار و تمرکز توجه مورد نیاز بر ریتم های EEG، استفاده از EOG برای ارزیابی حجم کاری ذهنی در کارهایی با توجه بالای بصری، ریتم‌های EEG و خستگی ذهنی و خواب آلودگی.

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری