ورود / ثبت نام

عملیات اجرایی احداث مرکز " علم مغز" به ابتکار و حمایت ستاد توسعه‌ي علوم و فناوری‌های شناختی در تهران آغاز شد

با هدف آشنایی اقشار مردم به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان با ساختار، کارکرد و توانایی‌های مغز و به منظور ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی‌، عملیات اجرایی احداث مرکز " علم مغز" طی مراسمی با حضور...

با هدف آشنایی اقشار مردم به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان با ساختار، کارکرد و توانایی‌های مغز و به منظور ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی‌، عملیات اجرایی احداث مرکز " علم مغز" طی مراسمی با حضور دکتر "سید کمال خرازی‌" مشاور عالی معاون علمی رئیس جمهور در امور توسعه‌ی علوم شناختی و مهندس"سعید اوحدی" رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در محل باغ کتاب تهران آغاز شد.

این مرکز علمی با سرمایه‌گذاری دوازده میلیارد ریال در مکانی به وسعت هفتصد مترمربع با مشارکت و حمایت‌های ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در باغ کتاب ایجاد می‌شود.

دکتر خرازی عنوان کرد: این مرکز به عنوان نخستین مکان برای آشنایی عملی با مغز و کارکردهای آن ایجاد می‌شود تا بازدیدکنندگان با مراجعه به آن با ساختارها و فعالیت‌ها و توانمندی‌های مغز به عنوان یک ودیعه‌ی الهی به خوبی آشنا شوند.

دکتر خرازی ابراز امیدواری کرد: مرکز علم مغز همزمان با برگزاری هفته‌ی آگاهی از مغز در اوایل اسفندماه امسال، به بهره‌برداری برسد.

برای مشاهده‌ي‌ ادامه‌ی خبر اینجا کلیک کنید.

photo1337
photo1338

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری