ورود / ثبت نام

انجام همزمان TMS-EEG در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

یکی از مزیت های آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز امکان استفاده از دستگاه های ثبت و تحریک مغری در کنار یکدیگر می باشد. که با استفاده از این ویژگی می توان اطلاعات جدیدی را در مورد عملکرد نواحی مختلف مغز، به دست آورد و با تحلیل آن به روش های درمان بیماری ها و اختلالات عصبی دست یافت.

یکی از مزیت های آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز امکان استفاده از دستگاه های ثبت و تحریک مغری در کنار یکدیگر می باشد. که با استفاده از این ویژگی می توان اطلاعات جدیدی را در مورد عملکرد نواحی مختلف مغز، به دست آورد و با تحلیل آن به روش های درمان بیماری ها و اختلالات عصبی دست یافت. یکی از این استفاده ها انجام همزمان TMS-EEG می باشد، که از کاربرد های آن در علوم شناختی می توان به کمک به تشخیص مکانیزم ها و اثرات TMS و همچنین کاربرد آن در زیست شناسی اعصاب (Neurobiology) و علوم اعصاب شناختی اشاره کرد. این روش ترکیبی می تواند در حوزه کلینیکی، برای تشخیص، رصد (Monitoring) و تعیین نقاط هدف تحریک استفاده شود.

 

روز یکشنبه 14/9/95 در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز تحریک مغناطیسی مغز به همراه ثبت EEG انجام و از امکان ارائه خدمات همزمان این دو ابزار اطمینان حاصل شد. در این آزمایش، نواحی موتور فرد مورد هدف قرار گرفت و تریگر TMS به EEG فرستاده شد تا بتوان از زمان دقیق پالس برای آنالیز سیگنال خروجی استفاده کرد.


انجام همزمان  TMS-EEG در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

 

 

 

همچنین روز چهار شنبه 17/9/95 با استفاده از سیستم هدایتگر (navigation)، شناسایی مختصات نقاط ثبت و نمایش طرحواره داده های EEG بر روی مغز انجام شد.


انجام همزمان  TMS-EEG در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

 

 

 

 

دیتای نمونه آزمایش همزمان TMS-EEG به زودی روی سایت قرار خواهد گرفت.

 

 

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری