ورود / ثبت نام

با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، سمینار آشنایی با قلمرو مطالعات علوم شناختی در تهران برگزار شد

با هدف آموزش و ترویج علوم شناختی و دعوت از محققان و اساتید برای ارایه طرح‌های تحقیقاتی ، سمینار آشنایی با قلمرو مطالعات علوم شناختی با همکاری دانشگاه خوارزمی و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در تهران برگزار شد.

با هدف آموزش و ترویج علوم شناختی و دعوت از محققان و اساتید برای ارایه طرح‌های تحقیقاتی ، سمینار آشنایی با قلمرو مطالعات علوم شناختی با همکاری دانشگاه خوارزمی و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در تهران برگزار شد.

توسعه آموزش و ترویج علوم شناختی و انتقال یافته های علوم شناختی در سطح آموزش و پرورش و نیز علوم تربیتی از اهداف همایش آشنایی با قلمرو مطالعات علوم شناختی است روز بیست و پنجم آذر ماه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی در تهران برپا شد.

در طول این نشست علمی و آموزشی، همچنین سیاست‌های حمایتی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در حوزه‌های آموزشی ، پژوهشی و ترویجی و نیز حمایت از اساتید ، محققان و دانش پژوهان تبیین و ارایه شد.

در این همایش، یکی از موضوعات علوم شناختی در ارتباط با "فلسفه ذهن " تحت عنوان نوروفنومنولوژی و افق پژوهش‌های مربوط به یادگیری، به عنوان یکی از قلمرو های مطالعات علوم شناختی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و امید است زمینه ترویج و آموزش علوم شناختی با استقبال و همکاری دانشجویان ، محققان و اساتید در مراکز علمی و دانشگاهی فراهم و بستر لازم برای گسترش هرچه بیشتر حوزه های علوم شناختی در فضای های آموزشی و علوم تربیتی کشور مهیا شود.

بر اساس نیاز سنجی و دیدگاه کارشناسان، جهت گیری پژوهش با رویکرد شناختی در حوزه آموزش و پرورش به عنوان یک اولویت مورد توجه بوده است.

براساس اولویت‌های ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ، امکان انجام پژوهش در سطوح مختلف در دستور کار قرار دارد و امید است، همکاری میان پژوهشگران، اساتید و دانشجویان به انجام فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقی هر چه بیشتر منجر شود.

در سمینار آشنایی با قلمرو مطالعات علوم شناختی، فعالیت‌های بین المللی ستاد از جمله همکاری‌های پژوهشی و علمی میان ایران و برزیل ، طرح های شاخص در حوزه های علوم اعصاب و فن آوری برای شرکت کنندگان تشریح شد.

اطلاعات لازم در خصوص فعالیت‌های حمایتی ستاد علوم شناختی از جمله در بخش پایان نامه‌ها، مقالات، طرح‌های پژوهشی و آموزشی و نیز برگزاری کارگاه‌های مرتبط با حوزه علوم شناختی نیز ارایه و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

منبع: http://cogc.ir

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری