ورود / ثبت نام

حضور آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در نهمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی شناختی ایران (حمایت، سخنرانی و برگزاری کارگاه)

نهمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی شناختی ایران در تاریخ ۴، ۵ و ۶ دی ماه سال ۱۳۹۸، توسط انجمن علمی عصب روان‏‌شناسی ایران در خانه اندیشمندان علوم انسانی در تهران برگزار شد.

نهمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی شناختی ایران در تاریخ ۴، ۵ و ۶ دی ماه سال ۱۳۹۸، توسط انجمن علمی عصب روان‏‌شناسی ایران در خانه اندیشمندان علوم انسانی در تهران برگزار شد. از جمله محورهای تخصصی این رویداد می‌توان به هیجان، حافظه، شناخت، شخصیت، توان بخشی، خلاقیّت، زبان و تفکّر، ادراک زمان، توجه و یادگیری، اعتیاد و ... اشاره کرد. از این رو در روز اول سمپوزیوم دکتر غلامعلی حسین‌زاده، معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه، طی یک سخنرانی‌ به معرفی آزمایشگاه پرداختند.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز علاوه بر حمایت خود از برگزاری سمپوزیوم، با توجه به نیاز پژوهشگران حاضر در رویداد، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی مجموعه آزمون‌های رایانه‌ای عصب‌روان‌شناسی (CANTAB) و ارزیابی بینایی و شنیداری توجه (IVA-2) کرد. تدریس کارگاه را آقای دکتر علیرضا مرادی (عضو هیات علمی گروه روانشناسی بالینی دانشگاه خوارزمی و رییس موسسه عالی علوم شناختی) و آقای سروش لهراسبی عهده دار بودند. در این کارگاه ۴ ساعته که در تاریخ ۴ دی برگزار شد، تاریخچه‌ی آزمون‌های رایانه‌ای، آشنایی کلی با آزمون‌های CANTAB، مرور آزمون‌های DMS,RVP,MOT,SST,CGT,IED,SWM، آشنایی کلی با آزمون IVA، الگو و تفسیر آن بیان شد.

photo1734
photo1735
photo1736
photo1737

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری