برگزاری کارگاه یک روزهی نورومارکتینگ
کارگاه یک روزهی نورومارکتینگ به تدریس خانم دکتر آناهیتا خرمی در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۸ با همکاری گروه علمی داج، در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار شد.
کارگاه یک روزهی نورومارکتینگ به تدریس خانم دکتر آناهیتا خرمی در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۸ با همکاری گروه علمی داج، در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار شد.
در این کارگاه که با حضور بیش از ۲۰ شرکتکننده برگزار گردید، مطالب زیر آموزش داده شد:
- تولد و بیوگرافی نورومارکت
- عجز روشهای پیشین تحقیقات در نشان دادن بعضی توانمندیهای هوشمند انسان
- ابزارهای مطالعاتی و بیومتری در نورومارکت
- نورومارکت حسی sensory marketing
- نورومارکت و مغز ناخودآگاه
- نورومارکت و مغز و توجه، حافظه
- نورومارکت و تصمیم گیری و هیجان افسوس و باخت! gain and loss
- نورومارکت و تبلیغات و برند (چرا و چگونه کمپینهای تبلیغاتی شکست می خورند؟)
- نورومارکت و بسته بندی و طراحی
- نورومارکت و رسانه
- حوزهها و شرکتهای معرف نورومارکت تجاری
- نورومارکت و مذاکره و توافق با مشتری
- نوروساینس و زیر ساختهای عصبی اعتماد
- اخلاق در نورومارکت
- تجارت جدید در پیوند با نوروی جدید
- بخش عملی: ثبت ترکیبی و سنکرون EEG+ Eye tracker+GSR+Face reader
نوشته های مرتبط