FA EN
آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

نورومارکتینگ: شروع بازاریابی از اعماق ذهن مشتری

زمان 27 آذر و 4 دی ماه
مکان مجازی
ظرفیت باقیمانده 0 نفر
دبیر اجرایی دکتر حسين قدیری
مدیر اجرایی شیما گلبرگ
مسئول اجرا هادی فرحمند

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می کند:

کارگاه نورومارکتینگ:

شروع بازاریابی از اعماق ذهن مشتری

 مدرس :

دکترعلی بنیادی نایینی؛ عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران

 

  • سرفصل ها:

    • پیوند نوروساینس و مارکتینگ و تولد نورومارکتینگ
    • مزایای نورومارکتینگ و تمایز با مارکتینگ متداول
    • بررسی نوروآناتومی برای بکارگیری نورومارکتینگ
    • تبیین پارامترهای زیبایی، آگاهی، هوشیاری، حافظه، احساس
    • کاربرد در طراحی: نوروپکیجینگ و UI/UX
    • روش شناسی و ابزارهای مورد استفاده در نورومارکتینگ
    • مطالعۀ موردی برندهای بین المللی در استفاده از نورومارکتینگ
    • جنبه‏های اخلاقی در آزمایشات نورومارکتینگ
    • بررسی عملی طراحی و اجرای پروژۀ نورومارکتینگ

 

زمان :

جلسه اول: پنج شنبه 27 آذر 99، ساعت 9 الی 13

جلسه دوم: پنج شنبه  4 دی، ساعت 9 الی 13

 

هزینه : 190 هزار تومان

(هزینه برای اعضای باشگاه پژوهشگران آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز: 130 هزار تومان)

 

لینک حضور در کارگاه از طریق ایمیل و پیامک ارسال خواهد شد.

کاربران محترم ،
مطابق قوانین کپی رایت؛ هرگونه ضبط ، تکثیر و نشر تمام یا بخشی از مطالب و فیلمهای رویدادهای آموزشی که از سوی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می گردد، مشروط به دریافت رضایت کتبی از آزمایشگاه و مدرسان می‌باشد و در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد. ©️

لازم به ذکر است احتمال دریافت ایمیلهای آزمایشگاه در اسپم ( spam) وجود دارد.

در صورت بروز هر نوع اشکال در پروسه ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به دوره آموزشی، لطفا در ساعات اداری با داخلی 136 و 137 تماس حاصل فرمایید .