ورود / ثبت نام

مرحله‌ی اول پنجمین دوره از مسابقات ملی دانش مغز (2019 Brain Bee) برگزار شد

مسابقات جهانی Brain Bee در زمینه‌ی علوم اعصاب، ویژه‌ی دانش‌آموزان مقطع متوسطه هر ساله برگزار می‌گردد و از هر کشور تنها یک نماینده حق شرکت در مسابقه را دارد.

مسابقات جهانی Brain Bee در زمینه‌ی علوم اعصاب، ویژه‌ی دانش‌آموزان مقطع متوسطه هر ساله برگزار می‌گردد و از هر کشور تنها یک نماینده حق شرکت در مسابقه را دارد.

برای انتخاب نماینده، دو مرحله آزمون کشوری برگزار شده و نفر اول این رقابت‌ها به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. همزمان با هفتمین کنگرهی علوم اعصاب پایه و بالینی، اولین مرحله از پنجمین دوره‌ی ملی این مسابقه روز پنج‌شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ نقشه برداری مغز برگزار شد. بیش از ۳۱۰۰ دانش آموز در ۳۸ حوزه در تمام استان‌های کشور در این مسابقه به رقابت پرداختند. نفرات برتر این مرحله به مرحله دوم (مرحله نهایی کشوری) راه می‌یابند و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم که توسط انجمن علوم اعصاب در فصل زمستان در دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران و بیمارستان‌های آموزشی و آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می‌شود در مرحله دوم در فروردین ۹۸ به رقابت می‌پردازند.

این مسابقه از طرف کمیته‌ی دانش آموزی انجمن علوم اعصاب ایران و آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با حمایت ستاد توسعه‌ی علوم شناختیِ معاونت علمی ریاست جمهوری با همراهی مرکز سنجش آموزش و پرورش و دفتر متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

امکان شرکت در مسابقه تنها برای متولدین ۳۱ خرداد ۱۳۸۰ الی ۳۱ خرداد ۱۳۸۵ وجود داشت.

مسابقات جهانی امسال در کره‌ی جنوبی برگزار می‌گردد.

photo1329
photo1330
photo1331

دیدگاه ها

برای ثبت دیدگاه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.

خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

با عضویت در خبرنامه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

پرداخت هزینه آزمایشات دریافت گواهی پشتیبانی
صفحه اصلی
جستجو
دسته بندی
باشگاه
حساب کاربری